Köpt grisen i säcken...

hompa

Hompa
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 570 RR
eller inte.

Har skaffat en Husqvarna 570 RR nu... ska fraktas upp från Malmö till Luleå på måndag. Har tidigare kört sporthoj och aldrig ens testat köra supermotard. Men tror det kommer passa mej bra, kör mest i stan och lite små svängar utanför stan i bland. Sen var ju försäkringen betydligt billigare.

Många säjer att man kan balansera motorn(svänghjulet..axel??) för att få dom att gå bättre. Vad kostar det att göra ungefär och märks det stor skillnad?

Längtar redan, nu har man råd att köra på bana i sommar oxå, i stället för att lägga alla pengar på försäkringar. Var bara tvungen att skriva av mej lite...

/Daniel

Va kul! Fin modell också :tummenupp

Ta dig ner till Skellefteå å upplev vad motard verkligen handlar om på våran gokartbana! Förhoppningsvis får vi köra lördagar i sommar också!

Japp hör bara av dej när ni drar igång så kommer jag garanterat. Ska se om man kan lösa de lika bra med våran gokartbana här uppe i luleå oxå.

/daniel

hompa skrev:
Japp hör bara av dej när ni drar igång så kommer jag garanterat. Ska se om man kan lösa de lika bra med våran gokartbana här uppe i luleå oxå.

/daniel
Det vore kanonkul! Då kommer vi garanterat upp och kör med er också! Se till att det inte blir på en Tisdag, Onsdag, Torsdag eller Lördag bara, för då har vi körtid på andra banor :PpPp

hompa skrev:
eller inte.

Har skaffat en Husqvarna 570 RR nu... ska fraktas upp från Malmö till Luleå på måndag. Har tidigare kört sporthoj och aldrig ens testat köra supermotard.
/Daniel
:fyllisar
Antingen blir du grymt besviken eller tvärtom.
Ont i arslet kommer du i alla fall att få i början. :hihi

Jag får återkomma i veckan när jag fått den. Men jag tror den kommer passa mej bra, sporthojen blev för klumpig att köra mycke i stan med. Sen är det ju roligast att busa omkring.

Balansera vevpartiet hos Halvars Motor,
det gör bra skillnad enligt mannen själv.
Mindre vibbar som bonus...

Ring Halvards å hör, är inte så dyrt om du skruvar lös
och skickar ner.

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back