GSXR1100R
The older i get the faster i was
Rakan på Schwiestad slaktar blåräcerseus skrev:När jag körde om dig på rakan kändes det som ett möte
Eller du hade problem med den mekfria hojen va?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rakan på Schwiestad slaktar blåräcerseus skrev:När jag körde om dig på rakan kändes det som ett möte
Nyteknik skrev:Åh, nä! Min -94 TZ 250 accelerade som ett as och flera gånger tog jag R1r just på rakorna.
![]()
Ja så är det, men man ska ju bromsa och svänga oxåChris Ash skrev:Skit bakom styret, en 250 har inte en chans mot en R1. Tom Corneliussons 249Km/h på Sviestad kan känna sig skapligt blåst av en 1000cc.
eus skrev:När jag körde om dig på rakan kändes det som ett möte
Ja och sen lämnade du bort hojen till WatzNyteknik skrev:Om du tänker på tisdagen innan B-racet så gick min TZ som en påse nötter.

Kirchhoff skrev:Min morsa ringde och sa att ni kan skrota era jävla mopeder.![]()
Kay skrev:Aja, verkar jefla roligt att svänga me iaf.![]()
Victor skrev:Sen ringde hon mig och sa att hon var lite våt.
Caffe skrev:Gav du ut mitt nummer? Jag får skånska stönsamtal mitt i nätterna, börjar bli lite jobbigt![]()
Goodstuff skrev:Grattis till hojköpet! Du kommer inte ångra dig. Det finns massor med kunnigt och hjälpsamt folk i depån så du behöver inte oroa dig för att inte få hjälp.

Rikard Thunderace skrev:Min morsa ringde och sa att ni kan skrota era jävla mopeder.![]()
Nyteknik skrev:Nja, visst finns det folk. Men fan vet om man alltid får hjälp. De flesta har ju fullt upp med egna problem.
![]()
oFFkeFF skrev:Folk gör ju inte jobbet åt en.. Tips/förslag och kanske lite hands-on om tid finns.

moto-gg skrev:apropå en riktig räser så har Jerry Linden betällt en ny honda 125a![]()
moto-gg skrev:apropå en riktig räser så har Jerry Linden betällt en ny honda 125a![]()
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!