köpt 660

Klamster

Bra eller Anus?
Gick med
19 May 2004
Hoj
Cbr 954
hittade en sjysst annons på blocket, den var faktiskt så pass sjysst att jag tog bussen från kära sthlm ända upp till örnsköldsvik. Kom fram runt klockan 19 på kvällen, slog till, sen väntade ca 55 mil på en stånka hem :yoparty
Och detta är anledningen till att jag ens startar en tråd om sådan ovesäntlig dynga :huvet att köra hem från ö-vik det var nog fan bland det värsta/tråkigaste jag gjort, fäden ville aldrig ta slut! Japp, nu är jag iaf hemma och kan köra på valfria ickemotorvägar och dylikt och jag e skitnöjd!
:banana Men håll er borta från sådana helvetesturer! usch!

Haha, dåre! Jag har kört 20mil till öbro på en xr600 = soffsadel i jämförelse med 660, höll på att dö.
Du är en riktig tuffing :)

å fy faan, hoppas det var värt eländet.... robbans hoj antar jag?

Grattis till en kanon hoj iaf :yoparty

japp det stämmer att de e robbans hoj, ska köpa ny plast till den idag.
den e ju nerdrevad 1 hack i fram, det gör fan lite skillnad asso, framhjulet tycks aldrig vara i backen :yoparty

Körde 5 mil motorväg en dag och höll på att gå under :gnissla

Starkt jobbat iaf!

japp jag tog e4:an då jag skulle upp och jobba dagen efter och ville inte komma hur sent som helst.... usch.... 70 mil, det kommer du int att göra om :huvet

Då kan jag passa på att berätta om min första dag på min nya xr650.. Köpte den samma helg som min halvsyster skulle gifta sig i göteborg, hämtade ut sprillans ny xr från handlaren här i stan, hade bett dom att ta bort strypningar och dyl innan lev. men när jag kom dit sa dom "honda rekomenderar att strypningarna sitter kvar de första 100 milen". Detta var innan jag hade hört talas om motoman och hans inkörningsteknik, så jag tog hojen o tänkte jag kan väl lika gärna få det överstökat o köra in den till göteborg och hem igen (80 mil) så har man det gjort. Frågade säljaren om det va soppa i.. ja minst 5 liter sa han.. åkte direkt, fick soppatorsk efter några km på E18 strax innan hallstahammar, vajerräcken var det just där och det va 3 km till närmsta mack.. ganska jobbigt. Men efter en 5-6 stopp på vägen för att vila röven o tanka/äta var man framme... Det dryga var att hojen var strypt och gick knappt att få igång, maxhastighet var ca: 90 i nedförslut, gav jag mer gas så dog den :huvet
Gissa om man var sugen på att åka på den de 40 milen hem sen...

:rofl

Jag tycker det är jobbit att köra de där 8 milen till banan med XRen... :hihi

för nåra sommrar sen åkte jag 50 mil enkel väg o toura med min ktm 640 jag hade då.

Back