Köpråd Yama 426

Hotrodbiker skrev:
Du har inte prövat att byta värmetal på stiftet?

Jo jag kör med en 7:a nu men den verkar gilla 8:orna bättre... Men skiten pajar lika fort oavsett värmetal.. Körde iof i somras på samma stift i nästan 6 veckor..Men nu på hösten o vintern käkar den som fan!! Vet inte om d e jag som klantar mej men jag verkar ju inte vara ensam om d..
 
Stef skrev:
Jo jag kör med en 7:a nu men den verkar gilla 8:orna bättre... Men skiten pajar lika fort oavsett värmetal.. Körde iof i somras på samma stift i nästan 6 veckor..Men nu på hösten o vintern käkar den som fan!! Vet inte om d e jag som klantar mej men jag verkar ju inte vara ensam om d..

Nej den var ju verkligt tjurig om man var lite klantig vid startförsök. :mad:
Bara att riva ner den å i med nytt stift... :( Inte kul...
 
Ska åka och köpa en på söndag nu =)

Men en sista fråga..som jag inte hittat..hur mycket hk har den? och vad väger den?
 
Jocke W skrev:
Ska åka och köpa en på söndag nu =)

Men en sista fråga..som jag inte hittat..hur mycket hk har den? och vad
väger den?

kan väl bli en 45hk på bakhjulet kanske, väger drygt 110kg torr.

ett tips om tändstiften...en kompis med en -02 426 köpte ett av mina tändstift till min ktm 520, har funkat rätt länge nu.
ngk cr8ek heter det.

lycka till!
 

Bifogat

  • ngk6A.jpg
    ngk6A.jpg
    16.1 KB · Visningar: 53
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top