Köpråd VTR 1000 Firestorm !!!

Jag och polaren brukade räjsa förr, då hade ja en cbr600fs den går bättre rakt fram än en vtr1000 men måste ju givetvis växlas..

Hur en sporthoj går rakt fram har jag alltid tyckt varit en underskattad parameter när man handlar hoj....:7peta:hej Som bränsleförbrukning i konstant fart 90 km/tim och vändradie ungefär...:hihi

Jag har tittat på Suzuki Sv1000 också lite, i och med att den kom upp på Vtr-tråden!

Det fanns några intressanta artiklar om just jämförelse test av Firestorm o Sv 1000:tungan

http://www.visordown.com/road-tests/road-test-xb12r-vs-vtr1000-vs-sv1000/4644.html

http://www.visordown.com/road-tests...alco-suzuki-sv1000-honda-firestorm/10485.html

Men det mest intressanta är att omdömen om Hondan...:)

I typiska Honda mode, är Firestorm en av de cyklar som faller in i one-size-fits-all kategori.
Det finns lite att vänja sig med Honda - inga galna påhitt att behärska eller större svagheter för att motverka.

Den totala neutralitet utan krusiduller chassi och linjär, smidig leverans av förgasaren matade motorn gör den till en av de cyklar som är otroligt enkel och förutsägbar för att rida, oavsett hur förhållandena.

Och slutligen "Om du gillar din cyklar välbyggd, pålitlig och förutsägbar, då en VTR1000 kan vara för dig" :tummenupp

Grym översättning:fakta:D

Äntligen har jag köpt en Firestorm nu i veckan:yoparty

En röd färgad 2001 årsmodell med 3400mil :rock

Än så länge är jag skit nöjd o körställningen är perfekt :)
Helt plötsligt har blivit mycket roligare att köra vägar som jag tycktes var tråkiga förr:P :D

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...