Köpråd streethoj!

Jatack jag ser att det där en gång varit en GSX R1100. En vattenbuffel iofs men ändå...:fakta

Min referens till B-king var en motfråga till det du skrev innan (inlägg 61): att du tyckte att det det mesta naket, mer upprätt som baserade sig på sportisar var en räcka (sämre) kompromisser avseende motor, bromsar etc etc. Min fråga är då om du kört en B-king?

Du gav dig in i tråden med att ifrågasätta varför en så ung kille som TS ens kunde överväga att byta bort en gixxer 750 mot en mer "bekväm" streethoj. Samtidigt köper du att körglädje inte har med prestanda att göra....vad är egentligen din poäng här?:confused::confused:
Ensamt "B-king?" under bild av en hoj läser jag som förslag till/fråga om modell men folk tänker ju olika. Inget vatten i hojen heller.
TS 750 är bättre än något han kan få utan att slanta upp stora pengar och bättre ekonomi är ju ett mål. Modda då lite så den passar nu i stället för att köpa ner sig är min poäng. Ett långt snöre kan kortas men inte tvärtom...

Ensamt "B-king?" under bild av en hoj läser jag som förslag till/fråga om modell men folk tänker ju olika. Inget vatten i hojen heller.
TS 750 är bättre än något han kan få utan att slanta upp stora pengar och bättre ekonomi är ju ett mål. Modda då lite så den passar nu i stället för att köpa ner sig är min poäng. Ett långt snöre kan kortas men inte tvärtom...

Ja gudskelov

1127 såg jag nu. my bad.:gnissla

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC