Mikael Cagiva
Ja, jävlar!
Jag arbetar nu under sommaren med byggmateriel och vistas mycket utomhus och därför blir det lätt att man knycklar ner solglasögonen i närmaste trånga ficka när man inte behöver dem för stunden för att sedan snabbt dra fram dem på nytt med sandiga och grova handskar på. Jag har på detta viset hunnit avverka två par solglasögon inom endast en (1) vecka.
Fastän de inte kostade en förmögenhet så blir det ju ganska dyrt i längden att behöva köpa ett nytt par med några veckors mellanrum så det är väl lika bra att ta reda på om det finns en lösning.
Nu måste jag fråga er om någon känner till några riktigt hållbara solglasögon som tål och inte bryts sönder om man river och sliter fram ur skitiga och sandiga fickor, tappar i golvet, sätter sig på dem, i värsta fall klubbar till med ett vedträ o.s.v.
Wiley-X finns ju knappast att få tag på i Sverige/Finland t.ex.
Fastän de inte kostade en förmögenhet så blir det ju ganska dyrt i längden att behöva köpa ett nytt par med några veckors mellanrum så det är väl lika bra att ta reda på om det finns en lösning.
Nu måste jag fråga er om någon känner till några riktigt hållbara solglasögon som tål och inte bryts sönder om man river och sliter fram ur skitiga och sandiga fickor, tappar i golvet, sätter sig på dem, i värsta fall klubbar till med ett vedträ o.s.v.
Wiley-X finns ju knappast att få tag på i Sverige/Finland t.ex.