Muddrarn
Ny medlem
Hej, är intresserad av att köpa en KTM 450 sxf och undrar om det finns någon där ute som kan dela med sig av sina erfarenheter av hojjen? Helst årsmodell -04 -05 då dom ligger i min prisklass. Både det mekaniska och "körandet". Svar uppskattas!