Köpråd: ER5-04 eller monster/hornet 98-00?

tja jag tycker absolut du ska välja monster el hornet du kommer tröttna hårt på er5 tror jag.Ett par polare valde fishojar efter att dom tagit körkort o dom tröttna typ efter en vecka.Jag lovar du kommer tröttna snabbt köp det värsta du kan hitta :yoparty

Du funderar alltså på att köpa en Monster!

Då tycker jag du ska tänka om!

Skulle valt Hornet alla gånger!

Hade själv en Hornet 600 -01 som jag var mycket nöjd med. :tummenupp
Mer lättkörd hoj får du leta efter!
Sen är ju Honda kända för att bygga kvalitets hojar till skillnad från ett visst annat märke.

CALLAHAN skrev:
Du funderar alltså på att köpa en Monster!

Då tycker jag du ska tänka om!

Skulle valt Hornet alla gånger!

Hade själv en Hornet 600 -01 som jag var mycket nöjd med. :tummenupp
Mer lättkörd hoj får du leta efter!
Sen är ju Honda kända för att bygga kvalitets hojar till skillnad från ett visst annat märke.

Jo jag har fått höra att hornet är bättre kvalitet o mer lättkörda och så, men nu finns det ju inga hornetar kvar på marknaden för 40k... Typ den sista verkar ha blivit såld igår. Hittar ni någon så hojta, men det räcker med reklam för den nu, för nu vet jag skillnaderna på hojarna!

Du kan ju alltid spela spekulant även om priset inte tilltalar dig... då har du iallafall fått känna på hojen, o kanske vet vad du vill ha sen!

Jag satt i liknande sits när jag ville ha en begagnad Hornet... Fanns inga till rätt pris osv.... O eftersom jag inte klarade av att vänta på den "rätta" hojen, så köpte jag mig en ny :hihi

Men, oavsett vad du väljer för hoj så tror jag du kommer bli nöjd.. Iallafall till en början.
Har dock svårt att se att man kan tröttna på en Hornet under en säsong som nybörjare :D För fart-resurser finns det :tummenupp
Min handledare kör en Suzuki (sv650s tror jag den heter), och även han e imponerad av Horneten. Min e piggare o svarar mer på gasen, men hans låter grymmare :)
Horneten är knäpptyst, hörs knappt på avstånd :rolleyes:

köp ett mircon kolfiber slip on till din Hornet så ska du få höra på goa toner!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti