Köpläge KTM 690 SM 2007?

LukBif

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2008
Ort
Mora
Hoj
Honda 750
Hallå där, står i valet och kvalet om jag ska slå till på en ktm 690 sm ifrån 2007 med 1250mil+ på mätaren. Svarta kåpor sitter på nu följer även med ett orangekåpsett. Utbytt sadel till en ergo ktm sadel orginal medföljer, sitter även wings dämpare på och orginal följer med. Priset för denna är satt till 36 000kr. Tycker ni att det är en bra hojj och ett bra erbjudande?
Får inte köra hojjen lagligt förens i augusti i år. Provkörde den idag och upplever att den är lite ryckig om man vill hålla en stabil hastighet. Men dom kanske är sånna enstånkarna med insprut?

Ris eller ros för denna hojj?

Mvh Lucas
 

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Ort
Malmö
Hoj
KTM 250 & 660
Ros! Den är inte vacker, men det är en riktigt kul hoj!
 

Harada

Motard
Gick med
18 Jul 2006
Ort
Lidköping
Hoj
KTM 690 SMC R -2019, KTM EXC-F 450 2019
36 för en sån hoj är väll som hittat. jag gav 75 för min förr förra sommaren :crash
min duke vill inte köras lugnt och jämnt den måste gasas lite med för må riktigt bra :tummenupp

så ros säger ja
 

IQ

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Västervik
Hoj
På jakt :)
Bara att köpa! Sålde min 690 för 2 veckor sedan till förmån för större hoj. Men 690sm är nog det roligtaste/nyaste man kan få för pengarna. De går att åka riktigt fort med på banorna med. Min toppade ganska lätt över 190, så 200 på mätarn borde inte vara omöjligt.
Men ryckingheten få du leva med. Samma på alla KTM. De ska köras hårt inte glidas :)
 

Henren

Ny medlem
Gick med
29 Sep 2004
Ort
Linköping
Hoj
Ingen hoj
Gillar inte utseendet till 100 på dessa hojar, men med tanke på prislapparna funderar jag att köpa en :banana. Priset låter bra, bara slå till! Skicka ett pm till mig annars, är det inte för långt kan jag vara intresserad.
 

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Ort
Åsa
Hoj
Thruxton 1200 R
Om du kollar priserna på blocket så ligger den väl jäkligt bra i jämförelse. Kör ett år å sälj för samma pengar nästa om du inte är 100 nöjd :)
 
Nyheter
Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Top