Köpings-åka

Tack för en trevlig tur igår.

Ingen som fick en plånbok i huvet när vi rejsade från salamacken?
Efter att jag har vänt uppochned på lägenheten misstänker jag att den åkte ur nånstans från tankstoppet och hem.. :huvet

...instruktörskåren är i sätrabrunn ikväll och har lite uppstartsmöte, så jag, Sportis och Jien lär vara där. :)

Men ramla gärna förbi och snegla lite på vägen upp mot Måns-Ols. :D

...instruktörskåren är i sätrabrunn ikväll och har lite uppstartsmöte, så jag, Sportis och Jien lär vara där. :)

Men ramla gärna förbi och snegla lite på vägen upp mot Måns-Ols. :D

Japp, missar tisdagsrundan ikväll. Hoppas många åker det är ju kalasväder:)

Bra tur, åkte in i lite regn en sväng vilket var synd.
Trevlig promenad med troschock (som man missade) och fika i centrala Ö-bro.
5 tappra var vi. Trodde det skulle bli fler men alla kanske har semester och ligger på stranden.

Bra tur, åkte in i lite regn en sväng vilket var synd.
Trevlig promenad med troschock (som man missade) och fika i centrala Ö-bro.
5 tappra var vi. Trodde det skulle bli fler men alla kanske har semester och ligger på stranden.

Biltema och Nisses var inte riktigt stranden... Men jag har en gril och stolar till Gelleråsen...

Västermovägen

Go kväll!
Vägen mellan Arboga och Västermo är lappad och lagad, materialet är fortfarande mjukt plus rullgrus lite varstans, varningsskyltar finns.
Välj annan väg då denna inte är rolig på MC.

Go kväll!
Vägen mellan Arboga och Västermo är lappad och lagad, materialet är fortfarande mjukt plus rullgrus lite varstans, varningsskyltar finns.
Välj annan väg då denna inte är rolig på MC.

Tackar för varningen:tummenuppMötte för övrig dig på Suraåsen tisdag förra veckan straxt före 16:oo på väg till Sura för hämta upp Jien och SGM för att åka till Sala Racing Park.

På tisdag kommer inte jag, hojen skall få nya packboxar och nytt framdäck.

Köping - Valskog - Arboga = rullgrus!

Tjo.

Vill bara varna för gamla vägen till Arboga via Valskog.
Dom håller på med lagning/omläggning av vägen.
Kör försiktigt om ni måste ta den vägen.

Det är rullgrus på alla vägar runtomkring känns det som... Slut på semester hos Transportstyrelsen...

Skyltarna är borta på 'Valskogsrakan' såg jag...

Såg det oxå. Å det mesta gruset är borta. Dock är det spårigt som fan där dom har fräst asfalt. Ska det läggas ny eller ska det bli lapptäcke som vanligt?

Back