Köpings-åka

Woooohoooo, han är tillbaka....

/direktrapportörn från katrineflen

Det var för jäkla gott ikväll!

Himmeta,Medåker, Arboga Västermo ring, Stora Sundby, Äsköping, Katrineholm, Valla, Hälleforsnäs, Hållsta, Eskilstuna, Tumbo, Kvicksund, Sanda, Strömsholm, Kolbäck, Munktorp, Köping.

Gott fika som f-n i Katrineholm, vi hade ruskigt flyt hela svängen trots 24 st:tummenupp

Ja tack för idag, helt kanoners.

Västeråsligan avslutade med en riktig fuckU körning hem som pricken över i.

Kan bara instämma, helt fantastisk runda på nya vägar för mig och frugan, inte sista gången på dom där vägarna. Får tacka för gott sällskap på rundan, jag fick det till 22 hojar i kväll. Och jo, frugan hade det bra därbak säger hon.

Tackar alla. Riktigt skoj sväng ikväll. Tempot på vägen hem var också riktigt bra! =)
Kul att se så många hojåkare ute. Kommer att ta mig ut flera ggr på tisdagar kan jag lova.

Alltså 20 mil tisdags runda är fan nästan balsam för ens själ! Ringrostig som få är man samt hjärnspöken från ifjol men hallå...hur kul är inte det här :tummenupp

vart riktigt rädd i tisdags föresten.
när vi stannade i e-tuna på slutet där, precis när jag växlar ner för att svänga in på macken kommer almgrens farsa med sin retta från helvettet under viadukten och gasar,
får panik eftersom jag tror att jag får ett brutalt motorhaveri :tungan

låter som den där rettan käkar 600or till frukost och vill döda världen :yoparty

vart riktigt rädd i tisdags föresten.
när vi stannade i e-tuna på slutet där, precis när jag växlar ner för att svänga in på macken kommer almgrens farsa med sin retta från helvettet under viadukten och gasar,
får panik eftersom jag tror att jag får ett brutalt motorhaveri :tungan

låter som den där rettan käkar 600or till frukost och vill döda världen :yoparty

Riktiga hojjar gör det siddu:D.
Själv har jag TVÅ R6:or mellan mina ben....en i varje cylinder:yoparty

Tack för en härlig tur. Det var första gången jag var med och körde men absolut inte sista. Håller med goshow om att vägarna tebax från K-holm var helt underbara. Kul att som nyinflyttat få bli guidad så man lär sig var alla bra vägar finns.

Välldans ofta så kan en gay-lila gixxer1100 94:a synas längst bak i ledet :tummenupp

Back