Köpings-åka

Har någon kikat på Bie - Hälleforsnäs än? Jag var i de krokarna i början av april, och det var jäkligt grusigt...

/J

Har någon kikat på Bie - Hälleforsnäs än? Jag var i de krokarna i början av april, och det var jäkligt grusigt...

/J

Jag har inte kollat, men den turen lockar mig i detta fantastiska väder i morgon.

Medåker, Västermo ring, mot stora sundby, lite tråkig transport sen en bit.

Vi får väl ta det lugnt helt enkel:) Alternativ kanske Västermo ring och mot väg 214, en avstickare till höger, på en liten fin kringelikrok så man kommer ut en bit från korset väg 214 mot Julita hållet. Sen bara köra väg 214 till Eskilstuna.

Vad mot Sala hållet, den vägen var ju fin också sa du:va

Wasas förslag om Känglan inte fel heller, Oti känns det som man kan, det är nästan enda vägen man kört i år:D

Jag är öppen för alla väg förslag:)

Last edited:
Vad var fin, och Måns-Ols i solen är ju svårslaget, där är enda problemet att ta sig dit på något trevligt sätt - ängelsberg - fagersta sög snabel, och ramnäs - skultuna är precis oduglig.. :fakta

/J

Har flyttat röven å den oranga saken mellan benen E-tuna-Hälleforsnäs-Valla å TBX till E-tuna igen nu ikväll å den var helt ok.

Dock är det endel olja precis bakom ett krön efter en 955 daytona som klotade framför ögonen på mej under turen. De gick bra med killen iaf.

Jag hakar på jag med. Dock kommer jag säkert vara i köping 18:15. Men jerry eller sportis kan väl sms:a färdrutten till mig så jag vet om ni inte är kvar då?

Kanske kommer och visar upp mitt nylle jag med. Möter er andra på Statoil Hammarbyrampen vid 17:25 isf.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon