Köpings-åka

Sportis - Förslag på att reka den där banan i Sätrabrunn dök upp idag...kanske lämpligt utflyktsmål i samband med Måns-Ols?[/QUOTE]

Den banan är redan rekad av oss. Några stycken från SMC var där för en vecka sedan och träffade ägarna. Banan är inte asfalterad än, men deras plan är att den blir det snart. Vi kommer att bli inbjudna på en provtur när det är klart.
Fast det hindrar ju inte att ni också åker dit :))

Det känns som jag LÄR dyka upp imorgon dock återstår problemet att jag slutar kl18 i Västerås, så jag lär möta upp er någonstans.

Det känns som jag LÄR dyka upp imorgon dock återstår problemet att jag slutar kl18 i Västerås, så jag lär möta upp er någonstans.

Beroende på om vi åker den turen, så är vi säkert vid mackarna statoil/OK i Fagersta runt 19:00 blecket?(efter industrileden från Västerås):va Bara vi ser till att komma iväg itid.

Sportis - Förslag på att reka den där banan i Sätrabrunn dök upp idag...kanske lämpligt utflyktsmål i samband med Måns-Ols?

Den banan är redan rekad av oss. Några stycken från SMC var där för en vecka sedan och träffade ägarna. Banan är inte asfalterad än, men deras plan är att den blir det snart. Vi kommer att bli inbjudna på en provtur när det är klart.
Fast det hindrar ju inte att ni också åker dit :))[/QUOTE]

Bra där Pia:tummenuppTämligen ointressent se massa grus för mig iaf:D

Last edited:
Får se hur det blir, har sträkt ena axeln idag, fan va ont det är. Kom åt gasrullen på Busan utan att vara beredd........................:tungan

kanske dyker upp i alla fall idag, Men håller med att åka och kolla på grus är rätt ointressant, fast jag har ingen aning om det är någon vettig väg dit :tummenupp

kanske dyker upp i alla fall idag, Men håller med att åka och kolla på grus är rätt ointressant, fast jag har ingen aning om det är någon vettig väg dit :tummenupp

Vi kan ju sam-brumma om det är väder, just nu småregnar det av och an i Hallsta-burträsk här... :huvet

Ingen asfalt i banjocountry alltså, trist...meningslöst att åka dit med andra ord (och Fagersta - Ängelsberg var kass-a-grande-deluxe, grusväg och tjälskott på tjälskotten).

Måns-ols låter bra men en annan sträckning dit kanske.
TEX.... kolbäck-åsen-skultuna-sätrabrunn-måns-ols...

Vi kan ju sam-brumma om det är väder, just nu småregnar det av och an i Hallsta-burträsk här... :huvet

Ingen asfalt i banjocountry alltså, trist...meningslöst att åka dit med andra ord (och Fagersta - Ängelsberg var kass-a-grande-deluxe, grusväg och tjälskott på tjälskotten).

det är klockan 6 som gäller om det inte blir regn?

I morse när jag vaknade så hade jag en förhoppning om att göra mitt första framträdande på tisdagsturen men efter att precis ha passerat Järvsö (och det är inte jag som kör) så blir jag frånvarande även denna gång. Så hoppas ni får en trevlig tur och slipper regnet.

det är klockan 6 som gäller om det inte blir regn?

Jupp, lämplig samling vid stenhuset i Sura 17.20 - så hinner man ta gamla vägen över Munktorp, och tanka i Köping.

Jimmy med den vita trajjan skall åka vet jag, och jag åker om det känns någorlunda varmt och ger fan i att regna.

/J

Jag åker från Västerås, det vill säga om jag hinner :) kan man möta er någonstans annars?

Planeringen brakade samman så jag kan inte alls idag :( inte mycket att göra ibland när familjen kräver sin tid! Raincheck tills nästa tisdag med andra ord:gnissla Grus verkar det finnas lite överallt så....gaskontroll eller vad det nu heter ;)

Krubba sig lite här, sen snart svida om och åka tanka och glida ner!

Ni som skall med se gärna till att fylla upp hojen med soppa!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!