Köpings-åka

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Hade jag en sådan velociped hade jag cyklat lite jag med när tillfälle gavs, du är ursäktad. ;)

Go tur, trevliga människor och fint mys-turing tempo:tummenupp Håller på att försöka trolla ur korten från minneskortet.
 

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Last edited:

p0nta

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Köping
Hoj
Cb1000ra 2010
Man får tacka alla för en trevlig första tisdagstur.
Det lär verkligen inte vara sista gången jag infinner mig på Donken kl 18 :)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Mera tisdagsåka bilder

15 mil blev det ikväll. Lite kort
 

Bifogat

  • fz6sn (2).jpg
    fz6sn (2).jpg
    229.8 KB · Visningar: 79
  • Förare.jpg
    Förare.jpg
    241.9 KB · Visningar: 114
  • hojar i rad.jpg
    hojar i rad.jpg
    235.1 KB · Visningar: 98
  • Hojs.jpg
    Hojs.jpg
    245.9 KB · Visningar: 82
  • Janne.jpg
    Janne.jpg
    219.6 KB · Visningar: 90

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
några till dårå.
 

Bifogat

  • Jerry.jpg
    Jerry.jpg
    204.8 KB · Visningar: 83
  • Otipaus.jpg
    Otipaus.jpg
    249.1 KB · Visningar: 100
  • rc8.jpg
    rc8.jpg
    204.3 KB · Visningar: 86
  • Wazze.jpg
    Wazze.jpg
    217.7 KB · Visningar: 92

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Ort
Surahammar
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
Är det någon körning imorgon?
Man kanske ska göra sin premiär då men hur är tempot för en glad gröning med en hoj på 25kw?
Man vill ju inte vara ett bojsänke :)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Är det någon körning imorgon?
Man kanske ska göra sin premiär då men hur är tempot för en glad gröning med en hoj på 25kw?
Man vill ju inte vara ett bojsänke :)

Klart du skall vara med:)25Kw det fungerar vi har samkört med 125:eek:r med 11kw:tummenupp
Tempot sätter du själv, bättre ta det piaono och sätta sin egen takt,och inte ta rygg på vissa fortåkare, några vill snurra på lite fortare, andra tar i lite långsammare, men vid korsningar så väntas alltid hela kön in:) Vi åker tillsammans för att ha kul och lite gemensamt "tjöt".

Nu börjar jag själv bli bättre efter ha varit sjuk i en vecka så jag kommer imorrn oxå då.
 

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Ort
Surahammar
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
Klart du skall vara med:)25Kw det fungerar vi har samkört med 125:eek:r med 11kw:tummenupp
Tempot sätter du själv, bättre ta det piaono och sätta sin egen takt,och inte ta rygg på vissa fortåkare, några vill snurra på lite fortare, andra tar i lite långsammare, men vid korsningar så väntas alltid hela kön in:) Vi åker tillsammans för att ha kul och lite gemensamt "tjöt".

Nu börjar jag själv bli bättre efter ha varit sjuk i en vecka så jag kommer imorrn oxå då.

Hade förmodligen solsting när jag satt på markan och skrev det där, glömde nämligen att far min ska operaras imorgon så jag dyker nog inte upp och bästa tisdag har jag uppkörning :huvet men efter det är ja på:tummenupp
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Hum...var det dig man såg på en SV650 på markan alltså? Åkte du precis när vi var på väg att ge oss iväg (jag på duccen, Jimmy på sin vita traja, och Berra på RC8an)?


Sportis - Förslag på att reka den där banan i Sätrabrunn dök upp idag...kanske lämpligt utflyktsmål i samband med Måns-Ols?
 

FuzzFuzz

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2010
Ort
Surahammar
Hoj
suzuki sv650s -04 Vespa Sprint 150cc -73
Hum...var det dig man såg på en SV650 på markan alltså? Åkte du precis när vi var på väg att ge oss iväg (jag på duccen, Jimmy på sin vita traja, och Berra på RC8an)?


Sportis - Förslag på att reka den där banan i Sätrabrunn dök upp idag...kanske lämpligt utflyktsmål i samband med Måns-Ols?

Så det var ni, kände faktiskt på mig det lite. Jepp det var jag, var där och rensade hjärnan efter alldeles för mycket motorvägskörning igår :tummenupp
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Hade förmodligen solsting när jag satt på markan och skrev det där, glömde nämligen att far min ska operaras imorgon så jag dyker nog inte upp och bästa tisdag har jag uppkörning :huvet men efter det är ja på:tummenupp

Ok du tycker upp efter vad du kan:tummenupp

Hum...var det dig man såg på en SV650 på markan alltså? Åkte du precis när vi var på väg att ge oss iväg (jag på duccen, Jimmy på sin vita traja, och Berra på RC8an)?


Sportis - Förslag på att reka den där banan i Sätrabrunn dök upp idag...kanske lämpligt utflyktsmål i samband med Måns-Ols?

Ok, blir det Oti, Ängelsberg-Sala, eller hoppa Ängelsberg och dra motorväg till Norberg och höger hela vägen till Sala och Månsan?

Jag har sett den på någon kartbeskrivning, men ligger den inte utanför sätra brunn? Är det något att se ännu:confused:Är det ens asfalterat där:va

Vi lär brumma iväg ibra tid imorrn då:)
 
Last edited:
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top