Totalt 905 mil på mätaren![]()
Sååååå lång kändes inte dagens tur.

Mycket trevligt! Kul vägar, skönt tempo, optimal temperatur, trevligt folk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Totalt 905 mil på mätaren![]()
Tvekar satan helveTT här, har bomb-regnat och varit strålande omvartannat under min dagliga västmanland-runt-runda i jobbet.
Tar nog en halvmil i terrängspåret istället, utan hoj!![]()
Mes....
såg en ensam gaborretta utanför donken...
Era blötdjur!ingen stämde upp för att det kom ner lite vatten...fästet finns där fortfarande men inte lika bra så man tappar ner 20km och har lika roligt i sadeln som vanligt!!!!!!
![]()
fel fel fel..aldrig roligt i regn, 20..in may dreams, 70 ner så börjar det gå säkert i regnFör transport kan regn funka, men inspirerat och roligt ALDRIG, samt att jag gått omkull när det varit blött, det gick inte ens fort då..
fel fel fel..aldrig roligt i regn, 20..in may dreams, 70 ner så börjar det gå säkert i regnFör transport kan regn funka, men inspirerat och roligt ALDRIG, samt att jag gått omkull när det varit blött, det gick inte ens fort då..
Du kan väl inte sakta ner mer än vad du köra i?
Gelleråsen 9 Juli i hällregn. Det verkligen öste ner. Men satan vad det var kul ändå![]()
Soligt och fint imorrnIsåfall dyker jag upp eller ner till Donken, vi får passa upp för säd och skit på vägarna från traktorer nu..och försöka rulla iväg omgående och koncentrera oss på köra först o fika sen med tanke på mörkret med..
Ja jävlar vadessa bönder sprider sin säd!! Vissa på gatorna andra i......men det är nog för att tv håller dem mednuförtiden för annars hade de nog självdött
![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |