Köpings-åka

farträdd är man inte utan det blir man säger de lärda! gäller det kurvor med:va :D

hahaha bearbeta.... du kommer inte kunna åka om vi håller på så här..... konstant ofokuserad och snurrig.... blir ingen bra mc förare då :va

Jag får helt enkelt fuska i bantandet på söndag annars kommer väl bulten skörda en till innan vintern:näsblod

Early warning, snuvan som man dragit med i snart 3 veckor utan att fanskapet bryter ut...verkar vara på G. :huvet Får se hur det utvecklar sig idag.

/J

Tisdag ...

Om vädret tillåter skulle det vara nice med kankse den allra sista tisdagskörningen :yoparty

Vad sägs om att försöka starta ut redan 17 för att slippa mörker ?

Edit - INTE Klar-klar-klar! :huvet Jobbet kajkar till sig...får se hur morgondagen utspelar sig.

/J

Last edited:
Om vädret tillåter skulle det vara nice med kankse den allra sista tisdagskörningen :yoparty

Vad sägs om att försöka starta ut redan 17 för att slippa mörker ?

Avställd och nerplockad för service, fast den är i princip gjord. Väntar på lite godis till den :tuttar
Återkommer nästa år :yoparty

Någon hugad på en fika idag? Det är ju måndag, som nästan är tisdag - och det är klarblå himmel och sol idag!!

Jag hade nog tänkt mig en fintur på spaghettiräsern, förmodligen en kaffe på Markan i Strömsholm i alla fall. :)

/J - snart dags att ställa av...skit, skit, skit.

Någon hugad på en fika idag? Det är ju måndag, som nästan är tisdag - och det är klarblå himmel och sol idag!!

Jag hade nog tänkt mig en fintur på spaghettiräsern, förmodligen en kaffe på Markan i Strömsholm i alla fall. :)

/J - snart dags att ställa av...skit, skit, skit.

Tisdag idag och vädret lutar mot anus:arsele
Skulle lagt allt annat åt sidan och åkt igår som du föreslog....men,men familje livet kom imellan:gnissla

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back