Köpings-åka

Ähh du måste läsa prognosen mer noga :confused: ...... ska ju regna nu och det ser inte jag iaf !!! sen ska det vara uppehåll ikväll....

Det måste vara uppehåll för Gabor kan inte åka idag :D så vi ska åka förbi hemma hos honom på vägen ut i den sköna kvällssolen :yoparty

Men det är ju fortfarande blött på vägen :fakta.
Hoppas att det torkar upp!

Skulle egentligen till gbg idag och mönstra men dom ringde imorse och sa att dom inte ville ha mig :D.
Haha har han utgångsförbud?

Men det är ju fortfarande blött på vägen :fakta.
Hoppas att det torkar upp!

Skulle egentligen till gbg idag och mönstra men dom ringde imorse och sa att dom inte ville ha mig :D.
Haha har han utgångsförbud?

:D klart att han har ..... Nähh det är ju torrt ute nu iaf .... och så ska det förbli ! och det innebär 10 varv runt Gabors hus :D :yoparty

Tisdag

Hmm vi var bara tre inbitna som slöt upp vid mcd..... måste vara ett tecken på vilka som är riktiga hojfantaster... ja dvs vi som kan ta oss till mcd i annat än strålande sol :D

Hmm vi var bara tre inbitna som slöt upp vid mcd..... måste vara ett tecken på vilka som är riktiga hojfantaster... ja dvs vi som kan ta oss till mcd i annat än strålande sol :D

jaja, stället bli ju rent när man kör i regn iaf:D

Seså spill nu!!!Hur många uber balla mil missade jag?Eller blev det endast kaffe blatte med tillhörande muffins:D

Sol o varmt, uppehåll, jag visar nog mitt fula tryne om ca 1 timme vid donken för lite kurvgasm!:tummenupp

9 mil följa John med almgren, märks att det börjar bli höst, och man skiljer de sanna entuisterna från solskensknuttarna:D

Känndes sjukt trist att inte kunna följa med igår!Inte blev det mycket bättre av att ni kom förbi efter er 9 mila snurr!Värst var det när almgren pep iväg med sin bålgeting då insåg jag att jag missat något riktigt kul:gråta :gråta :huvet

Känndes sjukt trist att inte kunna följa med igår!Inte blev det mycket bättre av att ni kom förbi efter er 9 mila snurr!Värst var det när almgren pep iväg med sin bålgeting då insåg jag att jag missat något riktigt kul:gråta :gråta :huvet

Förstod att du skulle stå och lyssna när jag drog ur 600an :D

Förstod att du skulle stå och lyssna när jag drog ur 600an :D

För att jämna ut lite kan jag då medela att det blev en snurr på torsdagen.ca15mil pur iiiiiiiiivil med de bästa av förhållandena för mc åkning!Vaknade fredag och kände att samtliga stress demoner dött:D

För att jämna ut lite kan jag då medela att det blev en snurr på torsdagen.ca15mil pur iiiiiiiiivil med de bästa av förhållandena för mc åkning!Vaknade fredag och kände att samtliga stress demoner dött:D

...och det såg ut som det höll i sig i lördags oxå, är det så att det inte blir nåt mer åka nu då?:7peta
själv tar jag hojen till örebro imorrn :Bugar

Mmm nice runda ...:rock gjorde att hojhornen dämpades en del :D

Någon som har tänkt att ta en runda ikväll? :2cool
...ja förutom de(n) som måste vara hemma p g a att hunden ska på uppfostringsanstalt :bow

Jag klurar på't - men det lockar att åka till crossbanan med Husan med.

Ni får börja med måndag- eller fredagssvängar, så man vet att man inte kör geggmoppe! :D

/J

Standardtid/plats verkar vara 18.00 vid McD i söööööping.

Supermoppe - du skall inte ramla ut till superduperbanan i Sourhammer för lite tjöt och gasrullevridning, eller är det tunnsått med släpmöjligheter?

/J

Verkar bli tunnt med åka ikväll :( ...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey