Köpings-åka

Kan vara lite anus då man skyltar med sin närvaro åt länsman varje tisdag:D

Enkelt, ett tryck på framsidan typ "LRMC", ett på ryggen när vi kör bombarsnabbt "Avesta Hellmopper's", åsså har vi möjligheten att ha två tryck till på avigsidan :D
Landsvägskamoflage :D

Tråkig att gå omkull, men tur att du klara dig Carro86.

Rotor: Jo, det där är en av grejerna som maler i mitt huve när jag är ute.

tur att du klarade dig carro. hojen går att reparera. dock finns det inte så mycket reservdelar av carro. va rädd om dig!

:va Blire nån andra vers imöra :confused:

Annars blire nog å ta en tur till Hjälmare docka å ta en glass å kolla på fordonsträff...

:va Blire nån andra vers imöra :confused:

Annars blire nog å ta en tur till Hjälmare docka å ta en glass å kolla på fordonsträff...

Förbannade värme..lika bra man går upp tidigt för att styra upp lite tizdagzznurr:DTillfälligt fel, sover snart igen..

Jag har annars på förslag om det är OLIDLIGT varmt, varför inte ta med en rygga och stanna till vid någon sjö och ta en spontandopp i denna värme, bra eller det andra ordet:va

Dock så finns det risk för regn idag mellan 12:00 till sena kvällen:gnisslaImorrn onsdag fint..Nåja jag skall se det innan jag tror det, jag dyker upp eller ner till donken oavsett på en kaffeskvätt:)

Jag åkte hoj igår upp mot svärmor i Silvhyttan (Smedjebacken), det enda som styrde upp det var just ett dopp...helfvete vad det är tryckande värme nu, luftfuktigheten är inte att leka med. :näsblod

He-he, när till å mä Sportis kroknar måste de va bra illa ställt :D

Plaska i Hjälmare kanal å kolla fordon kanske?
http://www.arboga.se/arbogatemplates/CalendarEvent.aspx?id=48125&date=den+13+juli+2010

Förbannade värme..lika bra man går upp tidigt för att styra upp lite tizdagzznurr:DTillfälligt fel, sover snart igen..

Jag har annars på förslag om det är OLIDLIGT varmt, varför inte ta med en rygga och stanna till vid någon sjö och ta en spontandopp i denna värme, bra eller det andra ordet:va

Dock så finns det risk för regn idag mellan 12:00 till sena kvällen:gnisslaImorrn onsdag fint..Nåja jag skall se det innan jag tror det, jag dyker upp eller ner till donken oavsett på en kaffeskvätt:)

De finns ett antal plumsställen varav Kvarnsjön är ett ställe som är en del av kanalen uppströms :)

Jo, de e gångavstånd mellan dockan å kvarnis, men satan ormar krälar i bushen där.... ja har bilder från en sommar då de låg typ ett 20-tal på samma nerfallna träd... huvvaligen

Fast vi tar hojarna till plurret isåfall:)

Gärna Hjälmare kanal, det är traskavstånd med har jag för mig till kvarnsjön eller har jag fel:va

Last edited:
De finns ett antal plumsställen varav Kvarnsjön är ett ställe som är en del av kanalen uppströms :)

Jo, de e gångavstånd mellan dockan å kvarnis, men satan ormar krälar i bushen där.... ja har bilder från en sommar då de låg typ ett 20-tal på samma nerfallna träd... huvvaligen

huggisar håller jag gärna minst en armlängs avstånd ifrån..:tummenupp

Edit:det är mörkt satan på himlen och blåser tusan...Wasa ringde o i Fagersta var det regn. Jag åker ner iaf, men med bil:)

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...