Köpings-åka

Helt gäng blev idag, åsen mot skinnskatteberg-Oti-Ängelsberg-Salbohed-Fika i Månsolls-sen den fina vägen ner mot Salbohed(avestavägen)Dingtuna-Ramnäs-Suraåsen-Kolbäck-Köping.

26 mil:tummenupp, 320 mil i år! Bilder kommer:tummenupp

SPORTIS svängde du förbi Dingtuna? :confused::confused::confused:

Perfekt tur idag :tummenupp

Last edited by a moderator:
SVINKUL åktur om man får säga så:gnissla

TACK SÅ HEMSKT MYCKET FÖR SKJUTSEN SPORTIS OCH GABOR

Åker jätte gärna med bakpå flergånger!

Börjar förstå varför det finns sporthojar:Bugar

Bifogat

• bild.jpg
    bild.jpg
    86 KB · Visningar: 53
Last edited:
Berraböckling och hans broder har nu kommit hem och skrapat bort resterna av 6000000 knott från visiren men jag måste säga att ni kör som riktiga kärringar:banana. Om man ska va mä får ni fan börja gasa lite:tuttar,det var iallafall ett sjyst fikaställe vi tackar för trevligt sällskap och som vanligt fina vägval

Ser ut att ha varit mysigt värre, prioriterade mek...siktar på Gelleråsen imöra'. :)

Berra - Låt TJeringen sköta herrgårn' imorgon och haka på till åsen, besiktning fram till 0840, så får du fan visa hur man gör. :fakta

Ser ut att ha varit mysigt värre, prioriterade mek...siktar på Gelleråsen imöra'. :)

Berra - Låt TJeringen sköta herrgårn' imorgon och haka på till åsen, besiktning fram till 0840, så får du fan visa hur man gör. :fakta

är du uppe så här dags om du ska lägga nya personbästa på gallagåsen?

Kulig tur igår:)
På långt håll och svaga ögon såg hjälmen ut att ha solvisir av alla små lik.

Berraböckling och hans broder har nu kommit hem och skrapat bort resterna av 6000000 knott från visiren men jag måste säga att ni kör som riktiga kärringar:banana. Om man ska va mä får ni fan börja gasa lite:tuttar,det var iallafall ett sjyst fikaställe vi tackar för trevligt sällskap och som vanligt fina vägval

Ha ha en teaser:D. Waza "ägde" nog oss alla på väg upp till oti är jag rädd, men jag hänvisar till femte tillägget om han vill tala om det ;)

Ha ha en teaser:D. Waza "ägde" nog oss alla på väg upp till oti är jag rädd, men jag hänvisar till femte tillägget om han vill tala om det ;)

Wasa skulle kunna legat bakom mig och studerat spårval:tunganMen han valde att välkomna oss i oti:) 5 är det ffst?

Bättre ni fixar en extra -kör som inihelvetedag för för er +250km/h:hojraket minst!! *fniss* Ska ju inte behöva åka och ha tråkit menar ja :hojsmilie

Jag tycker Köpingsligan tar och snyter sig och sambokar lite banåka, det är hög tid! :D

Nu bor jag inte i "Buying" men jag har f-n snytit mig konstant denna vecka och snorat som en gris. Det hindrade mig dock inte från att ta en sen hojtur igår efter jobbet (man KAN köra hoj med snor i näsan :fakta).

Så, när finns det några lämpliga bandatum framöver? Gelleråsen är ju tyvärr det enda "nära" alternativet om man dessutom ska åka till och från bana. Men det kanske går att lösa med andra alternativ.

Jag har nu analyserat smegget från mitt visir och insett att det till största delen består av däcksrester från GasaWasa och Gabor Talmachi:)

Är det Brorsan din som är med i senaste nr av Allt om mc med och testar Multihojar? Snacka om drömsyssla:cool:)

Jag har nu analyserat smegget från mitt visir och insett att det till största delen består av däcksrester från GasaWasa och Gabor Talmachi:)

Helvete...är det DÄR man har hört Gabbys namn förut, kör han incognito i Köping för att kunna njuta av lugn och ro mellan Moto2-loppen? :hihi Men han kan ju hEnga av när det rejsas, fejkar han en lätt stelhet på gatan? :va

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka