Köpings-åka

Har alla i en annan del av "Sööööööööping" med omnejd (radie 10 mil typ) blevat inlåsta på obestämd tid :D , eller ere dags för "samling vid pumpen"?

Är så trött..kommer nog inte orka ta mig hemmifrån...har burit möbler halva förmiddagen då vi har bytt kontor på jobbet, stolar bord, skrivare, datorer, böcker, pärmar, hurtsar, mm mm mm..kan knappt hålla korpgluggarna öppna här..men kul med initiativ till fika:)

Ligger hemma och ojjar mig allt vad jag orkar(enligt frun) men då skall man veta att hon är av det andra könet och har då aldrig upplevt en RIKTIG förskylning:fakta Därför kunde jag inte tisdagsfika....

Ere fika-tajm måntro :va
Eller sitter de en massa krakar å "håller hand mä sina respektive tanter" :D
Definieras "toffelhjältar" tror jag :D

"...förr i ti'n. Du vet, då var människor dumma något så jävulskt".

"jamen hur var dte i övriga sverige då?"

"jo,du vet,förri tin i köping satt dem allti med sina fruar och bönade och bad att få gå utanför dörren, för du vet, någon hade sagt att någon tomte tog deras moppar om inte tillåtelse gavs först......du**aih*v*t....nå jääääävulsk!!:D:D:D

"jamen hur var dte i övriga sverige då?"

"jo,du vet,förri tin i köping satt dem allti med sina fruar och bönade och bad att få gå utanför dörren, för du vet, någon hade sagt att någon tomte tog deras moppar om inte tillåtelse gavs först......du**aih*v*t....nå jääääävulsk!!:D:D:D

:rofl:rofl Du ÄR en nörd!

Tisdagar har förvandlats till min sämsta dag att kunna göra något efter jobbet på!!! Fattar inte att allt måste kuliminera på denna tid:confused:kan vi inte göra en fika på en helg framöver så att man har en sportslig?

Kanske en annan dag fungerar bättre? :)

Frågan e oxå om tid å plats går att preliminär-boka för intresserade...

I Västerås finns ju en hel del ställen att välja på om gurk-maffian e på G

De som e så jefla synd är att ett ställe som Traffic-hotell saknas, för de var öppet året om, dygnet runt å man kunde alltid synas dära...

Kanske en annan dag fungerar bättre? :)

Frågan e oxå om tid å plats går att preliminär-boka för intresserade...

I Västerås finns ju en hel del ställen att välja på om gurk-maffian e på G

De som e så jefla synd är att ett ställe som Traffic-hotell saknas, för de var öppet året om, dygnet runt å man kunde alltid synas dära...

Ögir i Köping, skulle vi ta till hak, ganska mysigt ställe, ofta öppet, men ofta även välkända besökare så det kostar lite i inträde då:)

De brukar ha en ganska rolig nyårsrevy(man behöver inte gå på nyårsafton..) kanske vore något för oss att gå på i vintermörkret

Framöver så finns inget som säger att vi måste träffas tisdagar, man kan tråda passar det bättre en måndag, torsdag så gärna för mig(kan ha svårt själv på onsdagar beroende på tid..)

Last edited:
Hellre det än att "ligga" med dem :D

Tur att inte tanten din brukar va å läsa här då....:tummenupp

Tisdagar har förvandlats till min sämsta dag att kunna göra något efter jobbet på!!! Fattar inte att allt måste kuliminera på denna tid:confused:kan vi inte göra en fika på en helg framöver så att man har en sportslig?

Helger funkar mycket bättre för mej på vintern iaf...:yoparty

Last edited:
Pubkväll på Bishop:tummenuppDet finns även övernattning i hotelldel, så inga ursäkter:)

Shit pommesfritt, å en annan har redan laddat mä en grogg å 4 hjulingen har frösit in i garaget,,, så de blir nog pub-hästskovegen hära tyvärr .... eller inte :dricka

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul