Köping Hillbillies – vilka killar

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Wow, såg just trailern för SVT´s nya serie ”Köping Hillbillies” om rullstolsruggbylaget med samma namn. Vilka killar. Vilka öden. Ska jag titta på. Älskar sekvensen från trailern när en av killarna under en match tacklar en kille i motståndarlaget så att dennes rullstol kantrar – och (så som filmen är klippt) hans lagkompis jublar över tacklingen.

:D :yoparty

Någon som känner någon av killarna?

http://svt.se/embededflash/1969302/play.swf

Bifogat

• crash.jpg
    crash.jpg
    225.7 KB · Visningar: 216
  • hillbilles.jpg
    hillbilles.jpg
    85 KB · Visningar: 182
  • hd.jpg
    hd.jpg
    103.1 KB · Visningar: 170
  • laget.jpg
    laget.jpg
    109.8 KB · Visningar: 162
Nyteknik är inte det här ett nytt lågvattenmärke T.o.m för dig? Lyteskomik är äkligt.

Du har inte tänkt på att personerna trotts sina handikapp försöker leva ett liv vilket många här inne inte gör.
Eeh, va? :confused:

Hur har jag gjort mig lustig över killarnas skador, menar du? Jag tycker ju tvärt om att de verkar vara ett härligt gäng killar och jag vill gärna se programserien.

Snarare blottar du väl dina egna värderingar om rullstolsburna när du visar att du har svårt att tro att någon på allvar kan tycka att killar i rullstol är coola.

Det här är ju coolt.

[YOUTUBE-ID]_kaT5dDiISw[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]NKjFlpuBy0c[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]VouLjuZhe_0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Eeh, va? :confused:

Hur har jag gjort mig lustig över killarnas skador, menar du? Jag tycker ju tvärt om att de verkar vara ett härligt gäng killar och jag vill gärna se programserien.

Snarare blottar du väl dina egna värderingar om rullstolsburna när du visar att du har svårt att tro att någon på allvar kan tycka att killar i rullstol är coola.

Det här är ju coolt.

[YOUTUBE-ID]_kaT5dDiISw[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]NKjFlpuBy0c[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]VouLjuZhe_0[/YOUTUBE-ID]
Nej verkligen inte jag beundrar dom som klarar att hålla livsglädjen kvar trotts en sån motgång otroligt mkt, får en att tänka på va de e för bagateler man gnäller över egentligen.

känner inte dem. men min bästa polare är med i både landslaget för rullstolsinnebany och u21-landslaget i rullstolsbasket. fan va man har hittat inspiration att inte ge upp ur honom!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park