Köper cylle till tzr -89

sQuinty

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
Snart Aprilila 250 rs =D
Söker efter en begangnad cylinder till min tjejj.. Hennes cylinder sprack under vintern under mystiskt omständigheter :notme

Sprack? Kanske för lite kylarvätska och kanske i kombination med en läckande packning.

Kolla med olika skrotar. Finns nån bra tråd med massa länkar till skrotar på forumet tror jag.

Bodoe skrev:
Sprack? Kanske för lite kylarvätska och kanske i kombination med en läckande packning.

Kolla med olika skrotar. Finns nån bra tråd med massa länkar till skrotar på forumet tror jag.

Skulle iförsig gissa på att det vart för lite Glykol i kylarvattnet. :fakta

skyll på tjejen... d va säkert din hoj... men iaf... d va en svin kall vinter å så va d väl för ltie glykol i kylarn...

vafför inte köpa en ny cylinder?? då vet man juu va man får??? kostar väl iof lite mer... kollat va d kostar me en ny?? kanju va bra åå veta om nåt händer me min...

men om du vill ha en beggad så ska du nog kolla me nån MC skrot.. finns nåra st i sverige.. vet dock inte var...

Cylindern läcker inte längra.. Har slipat ner den å svetsat på ! ypvs:n fungerar även ! Men ja e bara nyfiken på om man skulle kunna hitta en begangnad nånstans ! En ny e dyr som snor !!

Har hört att de ska finnas en sökmotor där man kan söka på alla skrotar i sverige sammtidigt !! Är de nån som har den så släng in den !!

Och ja min cykel hadde "lite" lite glycol i vinter :rodnar Men men.. Man lär sej ju altid nått !

Och ja min motorcykel å ja har ett förhållande :D

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back