Köpe av zx6r -98...

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Hej!

Jag har då tänkt att åka och kolla på en zx6r -98 i helgen, den har varit bankörd och har gått runt 1000mil totalt... Den ser rätt risig ut men ja ska ha den som första hoj så jag tänkte att de behöver ju inte va den finaste =)

Kamkedjespännaren ska visst va ett kännt fel på den men det går att fixa genom att sätta dit en manuell kamkedjespännare har ja hört...är det så?

Aja denna har ja kollat på och ni kan ju säga vad ni tycker...ska ja handla elr inte?

http://www.blocket.se/vi/6876085.htm?ca=17_s

zpeppy skrev:
Hej!

Jag har då tänkt att åka och kolla på en zx6r -98 i helgen, den har varit bankörd och har gått runt 1000mil totalt... Den ser rätt risig ut men ja ska ha den som första hoj så jag tänkte att de behöver ju inte va den finaste =)

Kamkedjespännaren ska visst va ett kännt fel på den men det går att fixa genom att sätta dit en manuell kamkedjespännare har ja hört...är det så?

Aja denna har ja kollat på och ni kan ju säga vad ni tycker...ska ja handla elr inte?

http://www.blocket.se/vi/6876085.htm?ca=17_s

Svårt o provköra så här i snövädret. Trimtopp=hårdkörning? Se till att lyssna ordentligt på motorn. Och om du köper den. Lämna in den för en STOR (1800MILA) service. Klart värt pengarna.

Arne_Duck skrev:
Svårt o provköra så här i snövädret. Trimtopp=hårdkörning? Se till att lyssna ordentligt på motorn. Och om du köper den. Lämna in den för en STOR (1800MILA) service. Klart värt pengarna.
Okok tack för svaret, ingen som vet nått om de här med kamkedjespännaren, om den går att byta till en manuell...?

Långa farbron skrev:
Säker på att du inte tänker på GSXR ?
Njae jag vet inte..den kanske har de med...men när ja ringde till honom så sa han att den krånglade och att de var ett normalt problem på kwakasaki...så då tänkte jag, kanske går att byta till en manuell..?

klart du ska köpa.. priset gick ju att snacka om oxå.. så 25 lök lär du ju förmodligen få ta den för :)

mm kamkedjan kan låte en del på dem.. lyssna ordentligt på höger sida av motorn, har jaft en sån, riktigt bra som första hoj

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN