Köpare från utlandet

Status
Ej öppen för fler svar.
Det är lugnt. I min värld är forum till för att ställa frågor och få svar. Dock ser jag allt oftare TS få skit för att öppna upp trådar om minsta tillstymelse till svar på närliggande ämna skulle finnas i annan tråd. Då kan vi ju stänga ner all form av nyproduktion av trådar på SH eftersom allt redan mer eller mindre har avhandlats.

Jag skulle istället vilja säga tack till alla er som startar trådar trots att ämnet redan finns. Det ger oss andra något nytt att läsa på SH varje dag. Snart kommer nya trådar om vinteravställning, ska bli gött att läsa om olja, filter, luft i däcken, depåstöd, lakan vs kapell. Trots att det hela har avhandlat 2000 ggr tidigare kan man alltid antingen få lite nya tips, bra påminnelser eller kunna hjälpa någon annan.

ps. Även jag tycker det är bra att söka svar i gamla trådar, men jag kommer aldrig dryga mig om du skulle råka glömma det ds. :tummenupp

:hejÄr man en ny j-vel och inte vet hur det funger så står med ruppan bar om inte frågar. Så engång Tusen tack för att ni har vissat mig vägen:tummenupp

neverneverending.gif

Jaha, då var det dags igen...:jisses
Någon ställer en fråga på grund av att man inte vet å blir påhoppad med en gång i sann SH-anda.
Är man ny på forumet så är det självklart att man ställer frågor som varit uppe många gånger tidigare, vad är det som är konstigt med det?
Om det nu är så jobbigt att läsa och att svara att det varit uppe tidigare utan att vara spydig så låt bli å läsa då istället.

Jaha, då var det dags igen...:jisses
Någon ställer en fråga på grund av att man inte vet å blir påhoppad med en gång i sann SH-anda.
Är man ny på forumet så är det självklart att man ställer frågor som varit uppe många gånger tidigare, vad är det som är konstigt med det?
Om det nu är så jobbigt att läsa och att svara att det varit uppe tidigare utan att vara spydig så låt bli å läsa då istället.

:)Hur avslutar men en tråd eftersom jag har fått tillräkligat med svar!!!!:banana:yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Back