Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kralle skrev:Funderar på en Warrior(med iridiumvisir). Vad tycker ni? Är den för gay eller Ok?
Någon som kan rekomendera den eller ska jag kolla på någon annan?

Kralle skrev:Funderar på en Warrior(med iridiumvisir). Vad tycker ni? Är den för gay eller Ok?
Någon som kan rekomendera den eller ska jag kolla på någon annan?
Melrose skrev:Tycker det är ett jävla gnägg. Hade denna hjälmen kostat 3599:- hade ingen ifrågasatt om det var en "bra" hjälm eller inte. Arai tar marknadsandelar pga ett konkurrentkraftigt pris istället för att nitscha sig som coolast i världen. Spräcker du skallen med denna hjälmen på dig gör du det i alla andra hjälmar också. Köp om du tycker att den sitter bra. Det är det absolut viktigaste.

Melrose skrev:Tycker det är ett jävla gnägg. Hade denna hjälmen kostat 3599:- hade ingen ifrågasatt om det var en "bra" hjälm eller inte. Arai tar marknadsandelar pga ett konkurrentkraftigt pris istället för att nitscha sig som coolast i världen. Spräcker du skallen med denna hjälmen på dig gör du det i alla andra hjälmar också. Köp om du tycker att den sitter bra. Det är det absolut viktigaste.
Chronic skrev:Jag köpte en sån när den kom för 3 år sedan för att ha när jag......klipper gräset kan vi säga![]()
Det slutade med att den satt på huvudet en gång på väg till Karlskoga och jag fick sitta med öppen mun hela vägen för att med hakremmen försöka hålla kvar den på skallen.
Den blev jättestor och passade inte efter en halv sommar. Ytan är extremt ömtålig och lättrepad/skadad.
Billig och ser cool ut men funkar sämre. men den kostar ju bara 1.500,- så..
Hade ingen ifrågasatt en plasthjälm för 3599,-?
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026