Köpa tyskt streetfighter objekt.

t-quick

oldie but goldie, HSK
Gick med
6 Mar 2003
Ort
småland
Hoj
KTM 625sxc, zx636r -03*såld, gsx750r -05 *RIP*
Har idag fått ett jobb efter en hel del tillfälliga skitjobb.
Så nu är det dags att en skaffa hoj.
Jag är inne på att plocka hem en smälld från tyskland
och bygga om den i vinter till en SF
men vet inte vad jag ska välja för hoj?

Jag är lite småkär i gsxr750 96-98.
Jag har tänkt lägga någon stans mellan 20-30lök

Efter att har surfat den del på mobile.de så har jag hittat en
del
här kommer dom
Hoj nr 1, ZX9r -00
Hoj nr 2, ZX9r -99
Hoj nr 3, gsxr 750 -96
Hoj nr4, gsxr 750 -96

vilken hoj skulle valt och varför? har jag missat någon hoj i prisklassen 20-30?
 
Last edited:
9:an! :Bugar
Kolla ramen bara, dom är ganska klena på dom där kawworna. Gaffelbenen kan vara helt raka fast styrhuvudet är knäckt.
 
Lätt hoj nr:4!!!

Bort med allt utan den snygga röven så är den ju nästan klar! :)
 
Tysken skrev:
9:an! :Bugar
Kolla ramen bara, dom är ganska klena på dom där kawworna. Gaffelbenen kan vara helt raka fast styrhuvudet är knäckt.
hmm nu hänger jag inte med riktigt du hade valt en 9:an
men du säger ändå att dom är för klena?
 
Va kostar dom inte mer :eek: ...... Här ska säljas å importera. Nån som vill köpa retta :hihi
 
Glöm inte att det kan va svårt att regga in ombygda hojar om förändringarna inte står med i fahrzeugbrief:et

/ Hannes
 
Sadam skrev:
Va kostar dom inte mer :eek: ...... Här ska säljas å importera. Nån som vill köpa retta :hihi
hehe finns mycket guldkorn på mobile.de om man letar lite..
en gsxr750 för 25lök måste vara det mest ekonomiska..
någon som vet försäkringen på dom? någon som har en?
 
De kostar i snitt 5 tusen att få hit dom och inreggade. Mycket mer än så är dom inte värda, speciellt inte om dom inte är i orginalskick.
 
Jag tycker nog att streetfajters ska ha mycket kubik och inte bara vara kvaddade orginalhojar.
Äldre CBR900 har ganska snygga ramar fast stora och breda bakpatier, hitta en sån och köp en glasfiberkuts. Eller en ZX9.
 
t-quick skrev:
hmm nu hänger jag inte med riktigt du hade valt en 9:an
men du säger ändå att dom är för klena?

Jag var otydlig, ursäkta mig.
Det är vurphojjar han kollar på, därför är det viktigt att han kollar så ramen ej är defekt då kawworna har en tendens att vika sig lite för lätt i styrhuvudet vid kollision.
9:an är ju att föredra vid Fighterbygge.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top