köpa titan, vart?

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
tjena jag håller på och bygger 12 platta på min hoj och jag vill ha nått som håller och ger mycket gnistor. hade tängt titan eller magnesium vet inte vilket som är bäst. men är det någon som vet vart man kan få tag på titan eller magnesium i stockholms området? och ungefärligt pris?

Tack på för hand// NR:7

tycker du ska skippa titan å ta natrium ist :D

mvh Mar

NR:7 skrev:
tjena jag håller på och bygger 12 platta på min hoj och jag vill ha nått som håller och ger mycket gnistor. hade tängt titan eller magnesium vet inte vilket som är bäst. men är det någon som vet vart man kan få tag på titan eller magnesium i stockholms området? och ungefärligt pris?

Tack på för hand// NR:7

ingen fler?. Någon som vet vart man kan hitta? och vad man ska ha? :tungan

//NR:7

titan är inte billigt.... vet ingen som säljer det heller, men mitt förslag är att kolla på din lokala stål återförsäljare...

vilket skall man ha då magnesium eller titan. vilket gnistrar mest? är det ingen på sporthoj som har platta med titan eller magnesium?

//NR:7

ska du ha tufft gnistregn för att imponera på pojkarna på moppenet eller kanske fjortisarna på kiosken rekommenderar jag magnesium..
flyger gnistor ut av bara helvete, akta dig så du inte lyckas antända magnesiumet bara ;)

koop skrev:
ska du ha tufft gnistregn för att imponera på pojkarna på moppenet eller kanske fjortisarna på kiosken rekommenderar jag magnesium..
flyger gnistor ut av bara helvete, akta dig så du inte lyckas antända magnesiumet bara ;)
Flytande magnesium brinner när det kommer i kontakt med syre :brynad

Men det är just det att det ska vara så hett att det är flytande. Medan det är i fast tillstånd så brinner det inte.

Esquire skrev:
Flytande magnesium brinner när det kommer i kontakt med syre :brynad

Men det är just det att det ska vara så hett att det är flytande. Medan det är i fast tillstånd så brinner det inte.

hmm, ok..
jag kommer bara ihåg från nian(länge sen fan) att vi eldade magnesiumremsor, brann utav bara fan

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2