Köpa Termisar

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
701 Adv bygge & 450 EXC Six Days
Börjar vara dags att beställa slip-on nu, och efter mycket lyssnande och letande blir det Termignoni för mej. Har dock inte varit helt enkelt att hitta någon ÅF som har modellen.

Har hittat slip-on till min hoj på http://www.kjmotorcykler.dk/ (Erfarenheter, någon som beställt från firman??)

Tar gärna emot tips om ni vet någon annan bra sajt att beställa från som har stort utbud av Termignonis pryttlar, (gärna inom EU). Förslag?

Nehepp.. Det var alltså inte så lätt att få tag på. Tänkte någon annan hade lite erfarenhet från denna eller någon annan firma. Då får jag själv beställa och fylla på denna tråd med lite erfarenheter. Återkommer i ämnet...

Att ändra tråden till (Var köpa Termignoni slip-on ) så är det lättare att förstå vad tråden handlar om .

Kan inte hjälpa dig var du dock skall köpa dessa men man brukar kunna hitta det mesta på ebay

Att ändra tråden till (Var köpa Termignoni slip-on ) så är det lättare att förstå vad tråden handlar om .

Kan inte hjälpa dig var du dock skall köpa dessa men man brukar kunna hitta det mesta på ebay

Mmm.. tror inte det går att byta rubrik. Hur som helst, inte så noga nu. Jag beställer från firman, priset är inte att klaga på. Mest nyfiken på om någon VET något ställe som är bra, pålitliga leveranser, etc.

Slutade med att jag beställde från KJ Motorcykler. Vi får se hur det funkar med leverans osv. Skulle ta ca 1 månad från idag sa dom.

Letade på tysklandstipset jag fick, dom hade slutat med termignoni, men var bussiga att hänvisa mej vidare till Göethe eller något liknande i Tyskland som skulle vara stora på Termignoni. Nix, fick svaret att det var slutsålt?!

Fyller på här med info sedan när jag fått grejerna och berättar hur allt funkat.

Köpte mina Term hos http://www.paddocknetwork.com/index.php. Funkade kanon att bes, ca 1 mån lev. Hoppas det funkar bättre än när jag bes "kat erst" från KJ Mc. Efter 6 mån har det ännu inte kommit, dessutom har dom tagit betalt i Dec utan medela mig om det, gjorde ju bes med Visa. Nu vägrar dom svara på mina mail också, DANSKJÄVLAR.

Köpte mina Term hos http://www.paddocknetwork.com/index.php. Funkade kanon att bes, ca 1 mån lev. Hoppas det funkar bättre än när jag bes "kat erst" från KJ Mc. Efter 6 mån har det ännu inte kommit, dessutom har dom tagit betalt i Dec utan medela mig om det, gjorde ju bes med Visa. Nu vägrar dom svara på mina mail också, DANSKJÄVLAR.

Oj.. låter oroväckande. Hoppas jag har bättre tur. Kollade även din länk, men nix. Hade inget till min.

Så ja, då kom den till slut. Ett jäkla väntande! Dessutom blev man lite lagom upplurad på läktaren. Mitt sedan länge beställda blås i rostfitt dyker aldrig upp hps ÅF, men där emot kommer ett obeställt blås i titan upp i leveransen från Termignoni?!?:va :gnissla Visst, det blev lite dyrare än jag tänkt. Vill dock ej vänta längre än de två månader jag fått vänta fram tills nu. Så betala lite till och få skiten i titan ist. Hem och pröva! :tummenupp

Bilder kommer i garaget inom kort.

Mycket strul med den firman ja. Som sagt, danskjävlar.

Jag vet ärligt talat inte vems felet är. Jag skrev direkt till Termignoni när jag tyckte det dröjt lite för länge. Dom svarade att dom precis skickat en pall med blås till KJMC, (efter ca 7 veckor). Kanon tänkte jag, nu får jag det, men inget kom. Efter ytterligare några dagar får jag ett mail från KJMC att mitt blås var restat men att dom fick med ett i titan ist som jag kunde få på stört om jag betalade det högre priset.

Konstigt att ett blås i titan utan beställare kommer upp tidigare än mitt sedan länge beställda blås. Jaja, inget jag tänker grubbla på nu. Jag är svinnöjd med mitt nya Termignoni blås. Låter så jävla gött! :tummenupp :yoparty

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd