Köpa telefon inom 1v

Nej jag trodde bara inte att det var nåt man ens gjorde idag o hade som ett problem :D
Det räcker i stort sett att gå in i play-butiken på andriod o ladda hem valfri app som tillhandahåller ringsignaler (det finns typ en miljard såna) så kan man mer eller mindre söka rätt på exakt den musiksnutt man vill ha.
Eller om man har någon gammal obskyr MP3 liggande som man absolut vill ha så lägger man helt sonika in den i telefonen och väljer som signal. Gjort på en minut och funkar på både android och Windows Phone.

iPhone 6 släpps 23 Septmeber.... Om man nu gillar iOS, annars är det väl Galaxyn som gäller :yoparty

Sälv väntar jag till den större AIR:en (förhoppningsvis) släpps:banana

Last edited:
Jag har 3 bekanta z1 ägare, som samtliga har fått lämna in på garantireparation. Ljudfel och 2 st skärmfel.
Skitfrän när den funkar dock.

Jag har också kört HTC flera år, ända sedan Hero !
Har precis beställt One M8, ska bli intressant att se hur den upplevs.
Jag är väldigt nöjd med One X förutom liiite marginell batteritid, åsså den numera krackelerade skärmen då... :huvet

Lumia 930. Bästa telefonen med WP 8.1 (Det bästa OS:et). http://www.gsmarena.com/nokia_lumia_930-6227.php

Jag hade Android i massa år. De behövdes alltid återställas efter ett tag för de blev så slöa. Har haft min Lumia 920 i snart ett år och har aldrig behövt återställa den. Allt flyter. Bra byggkvalité i telefonerna också.

Kan bara hålla med om win phone. Har iofs en Nokia 1520.Väldigt nöjd med denna telefonen. Har haft både iphone4 och htc (android) innan men denna är bättre.Tycker jag .

Kan bara hålla med om win phone. Har iofs en Nokia 1520.Väldigt nöjd med denna telefonen. Har haft både iphone4 och htc (android) innan men denna är bättre.Tycker jag .

Köpte en 930 idag. Riktigt fin! Är ju aluram så det är lyxig känsla att hålla i den. Snabb som fan också :) Så den rekommenderar jag till er alla.

Dom två senaste telefonerna jag har haft har varit Nokias Lumia serie, telefoner som jag är helt nöjd med inget krångel enkla att använda, nu när jag vant mig skulle jag aldrig byta till något annat, hade tidigare Samsung med android op-system, konstant omstart och hängning av telefon, då jag bytte bort min s2:a mot en Nokia Lumia 925 öppnades en ny värld, en telefon som fungerar och som är väldigt enkel att koppla upp mot olika konton såväl privata som arbetsrelaterade (Microsoft exchange). Tyvärr tappade jag telefonen i oljeburken då jag oljade altanen i somras, till min förvåning fungerade telefonen förutom högtalaren vilket gjorde att jag inte hörde den som ringde, köpte mig en ny Nokia Lumia 1020, med en helt grym kamera.

Jag är torsk på Sony sedan de tillverkade världens bästa telefon, K800i. Sedan dess har jag bara kört Sony vad jag kan minnas och nuvarande Z1 compact är helt perfekt fysiskt sett med sin storlek. Iphone känns helt felbalanserad och klumpig och stor som Z2 vill jag inte heller ha.
Jag måste ha vatten/dammtät/stöttålig i mitt jobb och den här är på gränsen till för klen men har klarat sig väl än så länge. Men att den håller mer än ett år är jag tveksam till. En Iphone skulle jag däremot knäcka på en vecka med tanke på att skärmen är tillverkad av nån form av sockerglas som går sönder bara man ska peta på skärmen. Jobbigt när det är touch-skärm då...

Har haft Xperia V och numera en Z1 compact. Mycket nöjd med Z1 compact, köpte även ett fodral till den och än så länge håller den. Bra batteritid, speciellt i Stamina mode. Laddade den i förrgår och hade 40% kvar nu på kvällen.

Smaken är som baken dock. Hoppas du hittar nåt du är nöjd med...

Jag är torsk på Sony sedan de tillverkade världens bästa telefon, K800i.

Hade också en K800i, tills något jävla tattaräckel snodde den av mig när jag var i Bryssel. (Jag kan ha varit lite suddig i blicken just då.) :fyllisar
Riktigt bra telefon från tiden när telefoner hade knappar och var små nog att få plats i fickan .

En Iphone skulle jag däremot knäcka på en vecka med tanke på att skärmen är tillverkad av nån form av sockerglas som går sönder bara man ska peta på skärmen. Jobbigt när det är touch-skärm då...

Du måste komma ihåg att lägga ifrån dig hammaren innan du petar på skärmen. :7peta

Har gått på allas linje och väntar och ser vad som kommer komma.
Jobbigt bara med en "trasig" telefon under väntetiden.

Nexus tycker jag är den bästa telefonen, oavsett vilken version. Konceptet oslagbart.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT