Köpa StompGrip eller Gripster- Tech Spec's i Eskilstuna, Strängnästrakten med omnejd

Det måste väl finnas en öppen mc - shop i dessa trakter, trots att det är semester eller snarare slutet av den. Finns det någon godhjärtad sörmlänning som kan hjälpa en vilsen 08á ?? :)

Västerås har 2-3 öppna butiker vad ja vet, lelles i uppsala om du orkar åka längre, kanske kan va nåt att kolla?

har en extra uppsättning nya stompgrips liggandes i garaget som du kan få köpa om du har vägarna förbi.:fyllisar

Tackar & bugar till alla svar & tips. Mc Verkstan har öppet men inget i lager. Får ringa runt lite & vidga sökkretsen.
Det finns helt underbara slingervägar mellan Eskilstuna & Strängnäs, om man svänger av från stora vägen. Och det går undan, det kan jag lova, jag får kämpa med att hänga med. Hojen, jag har för närvarande saknar lårfäste, som jag annars är van vid, det ger en läskiga känsla av att hänga raklång i styret när jag ger gas.

Last edited:
MC-verkstan, plockad hem ett par "snake skins" trots att det var osäkert, om jag skulle ha hunnit åkt hem, innan de fått hem dem. De ringde idag & sa att de kommit. Så ikväll, efter att jag klistrat dit dem, blir det race mot de lokala förmågorna på slingervägarna, men med lite jämnare odds.

MC-verkstan - Tack!

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!