Köpa stomp pads i Sverige?

Beställde själv mitt från stompdesign för tre veckor sedan, ska vara på väg nu :tummenupp
Borde finnas på närmare håll som t ex England men har inte hittat nått annat ännu :confused:

Anthony00 skrev:
2351377 Beställde själv mitt från stompdesign för tre veckor sedan, ska vara på väg nu :tummenupp
Borde finnas på närmare håll som t ex England men har inte hittat nått annat ännu :confused:

Hur är det med betalning och frakt och sånt hos stompdesign?

Jag söker oxå Stomp, till min Aprilia, .......mailade om "dealers" i Sverige men inget svar..:confused:

Hjälp!!

J

Vad exakt är det? Har jag fattat det rätt om det är gummiplattor som man fäster på tanken för att kunna krama om med benen och få bättre grepp?

FLAGEL skrev:
2352046 Vad exakt är det? Har jag fattat det rätt om det är gummiplattor som man fäster på tanken för att kunna krama om med benen och få bättre grepp?

Prexis!

Det har varit ett gruppköp via sporthoj.com, hör med Swedie så kan han kanske styra upp nåt en gång till för er som inte var med förut..

Last edited:
Hmm, tänkte inte på CSS i England. Kan man köpa dom där så beställ direkt :tummenupp
Vanligtvis har man grejer på ca tre-fyra dagar från England. Priset är inte mycket att snacka om heller med tanke på nyttan.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back