Loader
Nu går vi mot ljusare tider
Fearless skrev:Hör gärna av dig då beställningen levererats och meddela om allt gick som det skulle osv..
Jag har handlat av shopineuro 2 gånger.
Har funkat klockrent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fearless skrev:Hör gärna av dig då beställningen levererats och meddela om allt gick som det skulle osv..
stony skrev:Men det var ganska skrämmande att dom fyllde på flaskorna från polen med annan skit och sedan korkade igen dom.![]()
Ska nog tänka 2ggr innan jag köper sån skit
Funkar lika bra att strosa i spritaffärer i Ölland(dk)... där är åldersgränsen ~15år och de finns gott om ställen att kolla påktmjacke skrev:Undrar när man kommer kunna dricka sprit på nätet,så man slipper gå på krogen o va social menar jag.Själv tycker jag det e kul att strosa runt på bolaget.Brukar snegla lite på folk o gissa vad dom ska ha sina varor till för event.Sen köper man samma som dom o sitter o känner sig skitsnobbig när frugan frågar hur man kunde hitta ett så smarrigt vin.![]()
berggren_martin skrev:Inte va sån nu. E. coli-bakterier är iaf inte min huvudsakliga association till att hoppa i badkaret med någon.![]()
![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |