micke blårand
knäskrap
Hallå där ute, vad bör man tänka på vid köp av sp1? Några fel som är vanliga eller så. Tacksam för all hjälp.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hr hört att de ska vara väldigt törstiga, någon som kan verifiera kanske?
1 liter / mil är inget konstigt.
Har inte haft någon själv men kompisar har haft flera.
Samma sits här, inte jag som haft men vänner och enligt dem drar den mer än radfyrorna vid samma körstil.
jag vet inte vem som dragit igång det ryktet men säkert nån som inte haft en själv, väldigt många på SH som är experter bara för dom har läst lite trådar..... har kört sp1 i 4 år och den drar liiiite mer än en radfyra men vem köper hoj pga bränsleförbrukningen? jag skiter fullständigt i det i alla fall.
Vad mina vänner säger till mig är inte rykten. Jag skriver dock klart och tydligt att det inte är jag som har haft modellen utan vänner. Huruvida det gör mig till en expert som läst lite trådar på sporthoj får stå för dig.
Lite roligt att du först lite nonchalant dementerar det jag skriver för att sedan i nästa mening bekräfta att den drar mer.
Att inte du bryr dig om förbrukningen ändrar inte det jag skrev, SP1 är törstigare än radfyrorna enligt mina vänner och du bekräftar det...
Peace...?
Ägd...
Samma sits här, inte jag som haft men vänner och enligt dem drar den mer än radfyrorna vid samma körstil.
Soffexperterna är igång. Köp en SP1 och kolla för dig själv vilken sjukt rolig hoj det är
Soffexperterna är igång. Köp en SP1 och kolla för dig själv vilken sjukt rolig hoj det är
Vi summerar soffexperterna:
BeBe: Kolla allt snack i SP1-tråden
Softishman: Kolla servicehistorik! Annars inga vanliga fel! KÖP!!!!!
ilstallione: Hr hört att de ska vara väldigt törstiga, någon som kan verifiera kanske?
Jösse: 1 liter / mil är inget konstigt.
Skulle vilja säga att det är rätt hyggliga svar om vi tänker på vad trådskaparen frågar.
"Hallå där ute, vad bör man tänka på vid köp av sp1? Några fel som är vanliga eller så. Tacksam för all hjälp."
Där svarar du
Köp en SP1 och kolla för dig själv vilken sjukt rolig hoj det är
Vem är soffexpert...?![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |