Köpa skruvdragare samt kap och geringssåg

Jag köpte ett LXT600 paket (Tigersåg, Cirkelsåg, Vinkelkap, Slagskruvdragare, momentskruvdragare, lampa och väska) och betalade frakt o tull och allt... köpte även ett extra batteri.
Totalkostnaden blev precis under 6000:- medans det hade gått på 13.000:- här hemma i Sverige.

Satan va bra pris!

Kanske blir en beställning och sedan bortskänkning av AEG-pryttlarna. :banana

När Råd&Rön testade så vann Metabo klart. Maktian kom på 6:e plats av totalt 16 st läste jag precis. Inte ett lätt beslut det här :va

När Råd&Rön testade så vann Metabo klart. Maktian kom på 6:e plats av totalt 16 st läste jag precis. Inte ett lätt beslut det här :va

Makitas billigaste modeller är inget vidare, plastigt skit som är ungefär lika bra som Dewalt= skräp.
Du måste upp ett par snäpp för att vara nöjd med Makitan, men då blir du riktigt nöjd också. Men det är över din prisklass.
Jag tror bara Metabo, Bosch och möjligtvis Hitachi är ok i den prisklassen.

Har Makita LXT600 kitet privat, och när det skulle byggas carport på jobbet tog jag med mutterdragaren dit medans vi väntade på http://www.verktygsproffsen.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/Bosch_Minimonste_4c596275df713.jpg

Som jag beställde för att järnaffären rekomenderade kittet, men ..
Ingen av de blå 10,8v maskinerna var ens i närheten av vad jag hoppats på.
Efter 1dag åkte vi tillbaka med grejerna och tog ut en Makita väska med mutterdragare + skruvdragare (18v), 2batterier och laddare.

Ingen mening att köpa något sämre.

Jag kan verkligen rekomendera Makitas LXT kit, kika på tradera där brukar det finnas 18v Makita skruvdragare till riktigt bra pris.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti