Köpa skinnställ?!?

loop

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
ZX7R 97:a
Nu är ju hojen inhandlad, så nu är det bara att gå vidare i djungeln... Dags för inköp av skinnställ... Finns det nå bra ställ under 8000kr-strecket (nytt) ?Är max vad min ekonomi tillåter just nu... Finns det nått man ska vara uppmärksam på? Tacksam för alla tips och råd... :bow

http://www.handelsboden.com har skinnställ som verkar vettiga, priserna är definitivt vettiga.
Dock är det en bit att åka, men jag har för avsikt att ta mig till Gävle senare under vintern och se vad de har att erbjuda.

Har kollat där... Undrar just om kvaliten är densamma som Halvarsson, Spyke, Alpinestar, mm mm ? Vad kollar man på???

8000 kan du få många olika ställ för.... Eller, ja, om du bestämmer dig för att köpa ETT villl säga =)

Hmmm, jag kör med dainese.... MYCKET nöjd med det.... pröjsa 7000 för det....

=)

Alpinestars GPU ligger väl på 7995 i riktpris. Har själv ett TZ-1 och det ligger strax över det. Inte förtjust i dragkedjorna dock. Verkar väldigt klena och dragkedjan som håller ihop byxorna och jackan på mitt ställ har släppt i slutet, sen har en knapp i byxorna lossnat och sömmen till resåren i byxorna har släppt på ett ställe. Reklamerar om ett par veckor tänkte jag, men troligen ett söndagsexemplar eftersom de flesta med Alpinestars verkar väldigt nöjda.

Nykomlingen Arlen Ness är riktigt prisvärt... Finns ettpar fina nya ställ för under 8000.- .

Tack för tipset om Arlen Ness... Precis vad mina pengar tillåter, och snygga var dem... Tackar för tipset!!!

Har kört med Halvarsson den här säsongen, inga brister upptäckta. Rekommenderas.

Jag har ett Spyke Droid som jag är riktigt nöjd med, går nog att hitta under 8 tror jag,

Snacka med Mattias på Superbike i Gbg, han säljer Spyke och hade jäkligt bra priser när jag köpte mitt!

/F

Kör med ett Dainese R som jag köpte nytt för HALVA priset på Lelles. Gav ca 4800:- inkl frakt. Toppenställ. Kanske finns några kvar!

Hej... om du har rätt storlek så har jag ett spyke 4 race (13995:-)
köpt i våras till salu.... 6500:- storlek 54 svart/grått/vitt

Min man köpte ett Arlene Ness-ställ i våras som han är mkt. nöjd med. Det är tvådelat och gick på 8700:- ca. Dessutom är det sexigt..... :tummenupp

Men till nästa fråga, vad ska JAG köpa för ställ som är 165 och har mkt. kvinnliga former( läs bred häck, stora bröst) Ett sådant verkar inte existera! Inte meningen att "Zornkvinnor" ska köra hoj kanske.... :confused:

loop skrev:
Nu är ju hojen inhandlad, så nu är det bara att gå vidare i djungeln... Dags för inköp av skinnställ... Finns det nå bra ställ under 8000kr-strecket (nytt) ?Är max vad min ekonomi tillåter just nu... Finns det nått man ska vara uppmärksam på? Tacksam för alla tips och råd... :bow
Lelles verka ha utförsäljning av diverse utgående Dainese modeller.Från 4700:- och uppåt

Jag har presentkort på arlen ness för 4000kr, säljes för 3000kr.

Dessutom så har du pM, kolla där.

//R

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP