Köpa skinnställ, USA??

Cozy P

Medlem
Gick med
21 Sep 2006
Hoj
Honda VTR SP-1 -00
Dollarn ligger ju rätt bra nu, kan det vara en idé att beställa skinnställ från Usa kanske?

Är i första hand alpinestars jag är på jakt efter. Någon som vet någon bra sida??

Glöm inte att om du handlar ifrån ett icke EU-land så måste du betala moms och eventuella tull avgifter!

kolla på sportbiketrackgear.com

jag tänkte själv beställa därifrån. nu är dollarn så billig att även med tull och moms så blir det mycket billigare där.

Eventuellt kanske TS redan har hittat ett ställ.

Men till er andra kan jag väl tipsa om att kolla på engelska sidor, även pundet ligger ju väldigt lågt för tillfället.

Fc-moto som ngn tidigare sa är ju riktigt awesome. UPS hem till dörren. Beställde ett kawa grönt spyke ställ förra året. Free Shipping.

Glöm inte att om du handlar ifrån ett icke EU-land så måste du betala moms och eventuella tull avgifter!

Och det som kan svida ännu mer är om det av misstag levereras fel storlek eller det är något fel, så är det i princip stört omöjligt att få tillbaka tullen och momsen när du skickar för byte och med största sannolikhet blir du återigen debiterad tull och moms på varuvärdet på det du redan betalt.

Helt fantastiskt :näsblod

Titta i Storbritannien. Pundet är också lågt.
T.ex. demon-tweeks.Co.uk eller grandprixlegends.Com

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back