Köpa Siemens M65?

Är det värt köpa en Siemens M65

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
Precis vad rubriken säger. Har blivit av med min SE Z600 och behöver en lur utan abonnemang billigt. Har hört att kvalitén på Siemens är ojämn, så jag undrar om det är värt pengarna att köpa en M65. Erfarenheter?

var först inne på att köpa den pga av dess stöt och vattentålighet men köpte istället M60 som jag inte har varit nöjd med. köpte den i september och sen dess har den avrit inne på lagning två gåner OBS jag har inte tappat den eller liknande) plus att den är väldigt slö när man bläddrar i menyerna. självklart kan M65 vara bättre men jag kommer aldrig att köpa någon siemens produkt mer!

pratade med en kille på expert, känner honom lite o han rekomenderade mig att inte köpa en m65, det var mjukvaruproblem med den sa han. Många av dom som får skickas in sa han.

Tolf

Jag har inte använt min så länge, men jag har inte haft några problem än så länge. Finns två trådar till om M65.

Jag köpte en för nån vecka sen. Är nöjd med den. Man får se till att inte trycka för löst bara när man navigerar i menyerna. Det lär man sig fort.

Är skitnöjd med kvaliten på kameran o displayen.

Om du köper en så se till att du får en med uppgraderad mjukvara!

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN