Köpa sex

Går det marknadsföra sig med att kunderna får göra rotavdrag? :va
RUT skall det vara! :mattias

Tror det är rimligare att börja med att skaffa kunder innan du slösar din tid och pengar på f-skatt och revisor etc. ;)

Precis som med mycket annat företagande kan det ju börja som en hobby lite vid sida om.
Tror man får dra in 8000:- om året på hobbyprylar innan man måste börja skatta.

Alternativet är ju att gå bigtime och ta in ett antal feta miljoner
från någon hedgefond och satsa (pun intended) ordentligt! :tuttar

Själv skulle jag kunna tänka mig att betala för att
få mecka med mina hojjar några kvällar i veckan. :D

/e

Min stora fråga just nu är Expressens reklam om att de skulle vara någon form av experter på grävande journalistik och hjälpande hand för att granska makten.

Är det bara jag som totalt missat att de skulle gjort någon vettigt gräv eller rentutav fått guldspaden i modern tid?:va:va:va

Min stora fråga just nu är Expressens reklam om att de skulle vara någon form av experter på grävande journalistik och hjälpande hand för att granska makten.

Är det bara jag som totalt missat att de skulle gjort någon vettigt gräv eller rentutav fått guldspaden i modern tid?:va:va:va

Hmm...
De kanske har bytt betydelse på uttrycket "grävande journalistik"? Jag menar, skiten de skyfflar får mig snarast att tänka på en bondlurk som står knädjupt i koskit med en skyffel i högsta hugg.

De köpte Camilla Henemark historia om kungen för 200K, inget gräv men väl ett scoop.
Sen fick de guldspaden förra året för Guillou-historian med KGB, men det känns lite avslaget kan jag tycka.

Är det bara jag som gillar "Metro"?

You are not alone, i am here with you (michael jackson).

Jag gillar Metro och DN, metro är bra skit till på och hem från jobbet när man väl hinner.
DN är grymt på helgerna och ibland på morgonen om man hinner.
Nu har det inte blivit på ett tag då jag inte är i sverrje o jobbar. Saknar lite ordentliga dagstidningar OCH P3 faktiskt.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti