Köpa sex

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
När Aftonblaskan har något som är så snaskigt att skriva att de tror att folk vill betala
för att få läsa det blir det en "plus"-artikel, som man följdaktligen alltså måste betala
för att läsa. Jag tänker inte betala för att få veta mer om att Alexander Bard tycker
"Att sälja sex var spännande"

Jag bara undrar: OM man skulle få för sig att köpa sex, är det verkligen Alexander
Bard man skulle köpa sex av då?
Personligen skulle jag inte ens köpa två av honom!
bard.jpgbard.jpg

Last edited:
Varför läser man Afftonbladet på webben?

Att man läser pappertidningen om det ligger ett exemplar i ett väntrum är väl OK, men att knappa in adressen själv????

Sen deras jävla "plus", Aftonbladet testar tio stekpannor/bakmaskiner/mediaspelare/mobiler, se vilken som vann. sedan slussas man vidare till en sida där dom upplyser om att man måste köpa "plus" för att få se resultatet....

Finns det folk som i det läget tar fram visakortet?

Fattar inte varför man köper sex överhuvud taget.
Hur jag än väger för och nackdelar så är det alltid bättre att sälja!:rolleyes:

Köpa:

-Man måste betala för att få en man/kvinna att ha sex med en.
-Denne är bara intresserad av dina pengar, inte din kropp eller själ.
-Denna har troligen redan haft sex med en massa annat löst folk, vilket många ser som en nackdel eller direkt avtändande.
-Man kan få dåligt samvete för att man utnyttjar denna människas situation.

Sälja:
-Man får ha sex med en människa som verkligen vill ha sex med dig.
-Denne har troligen inte haft sex med en massa andra, se ovan.
-Man kan känna sig som en bra samhällsmedborgare som hjälp denna människa i en desperat situation.
-Man får dessutom betalt!

Sedan finns ju förstås gratissexvarianten, men nu lever vi ju i en
moderatstyrt kapitaliststat så då passar ju köp och sälj bättre.

:tuttar

/e

Last edited:
Här är artikeln för er som är nyfikna:

Bifogat

• image000.jpg
    image000.jpg
    127.6 KB · Visningar: 119
  • image001.jpg
    image001.jpg
    212.1 KB · Visningar: 96
  • image002.jpg
    image002.jpg
    214.9 KB · Visningar: 97
  • image003.jpg
    image003.jpg
    191.5 KB · Visningar: 82
Nu har även Göteborgs Posten börjat med "GPplus" också. Tycker inte alls om detta fenomen. Aftonbladet läser jag öht inte, det är en skräptidning.

Om man bara vill uppdatera sig lite på det som händer i omvärlden som krig, tsunami o annat så funkar aftonbladet lika bra som expressen, dn eller andra, man behöver inte läsa det politiska tjafset. Webben givetvis för att det är gratis.

Men det där med plustjänster är ett jäkla sätt. Då får man försöka leta reda på vilken mer seriös branschtidning som ofta ligger bakom testet och sålt det till aftonbladet, det brukar vara gratis att läsa där.

Om man bara vill uppdatera sig lite på det som händer i omvärlden som krig, tsunami o annat så funkar aftonbladet lika bra som expressen, dn eller andra, man behöver inte läsa det politiska tjafset. Webben givetvis för att det är gratis.

Nej.

Testa svd.se om du är intresserad av nyheter men inte indirekt vill stödja sensationsjournalistik.

Men det där med plustjänster är ett jäkla sätt. Då får man försöka leta reda på vilken mer seriös branschtidning som ofta ligger bakom testet och sålt det till aftonbladet, det brukar vara gratis att läsa där.

Fast tsunaminyheterna kommer efter vem som åkte ut ur "lets Dance" och vem i bigbrother huset som har knullat med vem....

Det är Aftonbladets prioritering av nyheter

Nej.

Testa svd.se om du är intresserad av nyheter men inte indirekt vill stödja sensationsjournalistik.

Skummar mest igenom sensationsblaskorna rätt snabbt och vill jag veta mer så läser jag vidare på andra sidor. Men ska kolla in svd som du tipsar om.

Fast tsunaminyheterna kommer efter vem som åkte ut ur "lets Dance" och vem i bigbrother huset som har knullat med vem....

Det är Aftonbladets prioritering av nyheter

Min skärm har en scrollfunktion... läser bara det som intresserar mig. Går iofs rätt snabbt på aftonblaskan o sexpressen... men kan vara bra att vara uppdaterat på de stora nyheterna i alla fall.

tsunami-nyheterna ser jag på typ http://wwitv.com/tv_channels/6810.htm och andra utlänska sidor.

Fattar inte varför man köper sex överhuvud taget.
Hur jag än väger för och nackdelar så är det alltid bättre att sälja!:rolleyes:

Köpa:

-Man måste betala för att få en man/kvinna att ha sex med en.
-Denne är bara intresserad av dina pengar, inte din kropp eller själ.
-Denna har troligen redan haft sex med en massa annat löst folk, vilket många ser som en nackdel eller direkt avtändande.
-Man kan få dåligt samvete för att man utnyttjar denna människas situation.

Sälja:
-Man får ha sex med en människa som verkligen vill ha sex med dig.
-Denne har troligen inte haft sex med en massa andra, se ovan.
-Man kan känna sig som en bra samhällsmedborgare som hjälp denna människa i en desperat situation.
-Man får dessutom betalt!

Sedan finns ju förstås gratissexvarianten, men nu lever vi ju i en
moderatstyrt kapitaliststat så då passar ju köp och sälj bättre.

:tuttar

/e

Låter lite lockande faktiskt... Går det marknadsföra sig med att kunderna får göra rotavdrag? :va

Last edited:
Skummar mest igenom sensationsblaskorna rätt snabbt och vill jag veta mer så läser jag vidare på andra sidor. Men ska kolla in svd som du tipsar om.

Min skärm har en scrollfunktion... läser bara det som intresserar mig. Går iofs rätt snabbt på aftonblaskan o sexpressen... men kan vara bra att vara uppdaterat på de stora nyheterna i alla fall.
Oavsett hur mycket du skummar och scrollar så förändrar inte det att Aftonbladet/Expressen får en träff på sin förstasida. Vilket de sedan använder i sin reklam om att de är störst eller för att kunna pressa annonsörerna på ännu mera pengar.

Oavsett hur mycket du skummar och scrollar så förändrar inte det att Aftonbladet/Expressen får en träff på sin förstasida. Vilket de sedan använder i sin reklam om att de är störst eller för att kunna pressa annonsörerna på ännu mera pengar.

Det är annonsörernas problem... Så du tittar inte på aftonbladet/expressen bara för att de kanske kan tjäna några ören på ditt klick?

Sedan är det ju dessutom helt lagligt att köpa en sexterapeuts tjänster i Sverige. Och en del av dem är förbryllande svåra att skilja från andra som säljer sex.

Hur funkar det nu då om man vill börja sälja sex? Hur redovisar man sin inkomst? F-skattesedel antar jag är bra att ha. :confused:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti