Köpa schuberth hjälm?

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Var ute och provkörde S1 Pro modellen idag. Tveklöst bästa hjälmen jag har prövat hittils! Den kostar dock 6 lax på den butiken jag besökte, vilket är väldigt dyrt. Så jag skulle tacksamt motta tips på bra butiker inom EU som man kan beställa den hjälmen från, och få den till en klart billigare peng.

Verkar skilja en hel del i pris beroende på vilket färgtema man väljer. Antar att hjälmen är likadan i övrigt, men vissa färgteman är utgående och därför säljs billigare?

Jag köpte min S1Pro från Louis nu i vintras. Gav 349€ har jag för mig, men nu verkar den modellen ha gått upp i normalpris igen :confused:
Kanske värt att kolla in där lite då och då om det kommer några erbjudanden.

Det finns inga spegelvisir till Schuberth eller? Hittade smoke på fc-moto och det var mer än jag hittat tidigare. Är också sugen på en för de skall vara extremt tysta vad jag förstått.

Det finns inga spegelvisir till Schuberth eller? Hittade smoke på fc-moto och det var mer än jag hittat tidigare. Är också sugen på en för de skall vara extremt tysta vad jag förstått.

Varför skulle du köpa ett smoke när du har solvisir inbyggt?

Schubert

Jag har kört med schubert S1 pro förra säsongen och är kanonnöjd med den. Kan varmt rekomdera den.:tummenupp::tummenupp
Den har inbyggt solvisir så något spegelvisir behövs inte

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...