Köpa sagan om ringen ringen ?

Thunell

Medlem
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Gammal 750
Godkväll

Har länge funderat på ifall det går att köpa en kopia av ringen som är med i sagan om ringen, (svårt att böja den meningen bra :va ) har sökt på google utan resultat. Är det någon som vet ifall det går att köpa någon kopia av ringen? och isånt fall vart ?

Är tacksam för alla svar!

Ha en trevlig kväll

Robert Thunell

Godkväll

Har länge funderat på ifall det går att köpa en kopia av ringen som är med i sagan om ringen, (svårt att böja den meningen bra :va ) har sökt på google utan resultat. Är det någon som vet ifall det går att köpa någon kopia av ringen? och isånt fall vart ?

Är tacksam för alla svar!

Ha en trevlig kväll

Robert Thunell

min första google träff ;)

http://www.otherlandtoys.co.uk/the-one-ring-gold-plated-p-810.html?gclid=CNr4r5HM7YoCFQkvXgodhhQqkg

Robert, hur gammal är du?

MEN HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLÅÅÅÅÅÅ är ni helt jävla hjärndöda typ där i Örebro lixom? Haru inte sett filmen LR? Ringen förstörs ju för helvete, hur fan ska du då kunna köpa den? :mad:

När jag var kanske 5-6 år ville jag ha ett lasersvärd likt det Luke hade.
Visst vore det fräckt?

Folk drygar sig över en enkel fråga om en ring men tycker det är helt ok att dregla över barnskådespelare.... Det finns en samling märkliga människor på den här sajten.

Vad gäller ringen kan man ju köpa en slät guldring och gravera den. Har för mig att det finns gott om alviska citat i böckerna vilket en händig guldsmed borde kunna fixa.
Vill du bara ha en billig kopia som en kul grej vette fan, men det borde ju finnas både här och där... Det kryllar ju av folk som köper svärd, brynjor och hjälmar från verkliga och påhittade historiska folkslag. Det är nog bara lite fokuserad surfning som gäller...

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back