Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maxximus skrev:Visst går det, bara att bygga...
Denna tråden kommer ju inte att urarta lite nejjj.....???
Biturbo skrev:Troligen inte...
Men man behöver ju inte vara rarketforskare för att räkna ut vad han vill göra..
Ckuljo skrev:vad är det jag vill göra??
Ckuljo skrev:Har hittat en billig ram med brief till zx9r -99 i tyskland och jag har några delar liggandes hemma så jag undrar om man skulle kunna bygga ihop en hoj och gatregga den i sverige???
Brief = papper.peterz skrev:Du måste ha papper på ramen annars går det inte...
Ckuljo skrev:Har hittat en billig ram med brief till zx9r -99 i tyskland och jag har några delar liggandes hemma så jag undrar om man skulle kunna bygga ihop en hoj och gatregga den i sverige???
Ckuljo skrev:Jag vet vad jag vill göra men jag tänkte att du som är så smart kan berätta fär mig.Har inte ALLA delarna hemma och dom är inte stulna,fattas bla motor o massa annat,tänkte att det kanske skulle vara billigare att bygga från olika delar istället för att köpa.
Tysken skrev:Det kan ju vara tänkt som ett fräsigt streetfighterbygge.
Finns ju mängder av gamla bankörda hojar "utan papper" som kan tänkas behöva en ram med nummer också.
Men efter sig själv dömer man andra.
Chronic skrev:Du såg hans signatur va?
Tysken skrev:Ja, och om man har haft en zx-9 så är det ju ganska sannolikt att man har lite delar till en sådan som ligger och skräpar. Jag kan nog bygga ihop 3/4 gsxr om jag rotar extra djupt i lådorna, fan man kanske skulle köpa en tysk ram med papper och bygga nåt kul.
Biturbo skrev:Försök få en tysk ram med svensk motor genom bilbesiktningen.. Den kan bli intressant.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |