Köpa PC till bäst pris var??

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

MC Doktorn

Guest
Är frågan om man kan köpa bra grejer med vanlig garanti utan att kliva in hos elektronik jättarna.

Jag är säker på att du kan finna svar i 'Datorcentralen' här på forumet. :tummenupp

Alla lösdelar har ju en garanti på minst två år, annars. Rätta mig om jag har fel. Flera komponenter har havererat för mig och det har aldrig varit nåt problem att reklamera. Sen är frågan om du är 1337 nog att bygga egen dator av lösdelar. Som jag skrev i en annan tråd, tjöp ingen färdig dator från en stormarknad om du kan undvika det. Dom har lurat tillräckligt många redan som det är i presens.

Mer för pengarna, plus att du får välja exakt vad du vill ha.
Grafikkorten i reklambladen från elgiganten och liknande är BEDRÖVLIGA. De är de absolut billigaste som finns att köpa för pengar. Mogulerna frodas på folks okunnighet.

Last edited:
Gå in hos någon liten lokal datoraffär å fråga där. Känner du dig lite mer kunnig så beställ delar och bygg själv!

Tackar för alla kloka svar jag är definitivt inte någon byggare men man kanske skulle kunna anlita någon som får betalt för att göra det.

MC Doktorn skrev:
2581267 Tackar för alla kloka svar jag är definitivt inte någon byggare men man kanske skulle kunna anlita någon som får betalt för att göra det.

Tysen spenn?

Datorbutiken.com monterar den åt dig för [900:-] Montering/test av datorsystem.

*/ ?>
Back