Köpa oreggad?

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Har försökt söka forumet men tyvärr funkar inte funktionen för mig, sen kommer jag inte riktigt på vad jag ska söka på ;)

Hursomhelst, min fråga är, vart hittar man lättast åt beggade oreggade ban-motards? Jag planerar att krascha några gånger (eftersom man är nybörjare på banåkningen så får man ju räkna med det) å då känns det onödigt att ha en fin reggad hoj, eller rättare sagt så förlorar man en massa pengar som man lägger ut på blänkandet ;) Blocket och här verkar det vara svårt att hitta åt sådana!

Sammanfattning, jag vill ha tag i en cykel för bankörning som man vågar krascha (gå omkull med är kanske bättre ord). Finns det något annonstorg specifikt för SM-räsers?

Bonusfråga för er som orkar svara, hur är det med tävlingar å licens?

svemo.se
Hojar finns på blocket om man letar lite..
Annars andra sidor.

OlleR6 skrev:
Har försökt söka forumet men tyvärr funkar inte funktionen för mig, sen kommer jag inte riktigt på vad jag ska söka på ;)

Hursomhelst, min fråga är, vart hittar man lättast åt beggade oreggade ban-motards? Jag planerar att krascha några gånger (eftersom man är nybörjare på banåkningen så får man ju räkna med det) å då känns det onödigt att ha en fin reggad hoj, eller rättare sagt så förlorar man en massa pengar som man lägger ut på blänkandet ;) Blocket och här verkar det vara svårt att hitta åt sådana!

Sammanfattning, jag vill ha tag i en cykel för bankörning som man vågar krascha (gå omkull med är kanske bättre ord). Finns det något annonstorg specifikt för SM-räsers?

Bonusfråga för er som orkar svara, hur är det med tävlingar å licens?

Kan finnas någon på www.enduromx.com också :tummenupp

OlleR6 skrev:

QUOTE]

Å andra sidan kostar ny plast inte många kronor....! Voila, som ny igen! :tummenupp

Nightwish skrev:
Å andra sidan kostar ny plast inte många kronor....! Voila, som ny igen! :tummenupp
Jojo, men jag vill inte ha ny å fräsh plast, däremot så tar folk mer för en cykel som är fräsh i pälsen :(

Sen äre extraslantar för ljus och registrering å sådant oxo...

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back