NoRegrets
BadKharma
- Gick med
- 24 Feb 2006
- Hoj
- Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Skulle du kunna köra bana med din där inte försäkring täcker och inte påstå senare att den är omkullvält på gata. Men vara glad att det gick bra för dig i kraschen där det bara blev fitta kvar av moppen och tänka att dagen var kul och lärorik?
Vet inte riktigt om du kan förstå hur andra tänker men detta är mitt synsätt på det hela.
Nu pratar jag om mina som är silvertejp, ram och motor. Knappast någon penisförlängare.
Jodå, jag förstår hur andra tänker. Skulle jag vara intresserad av att köra bana, skulle jag kanske köpt en rishög, fast inte pga kostnaden utan pga jag vill ha åtm en hoj som inte är kvaddbar i garaget så att jag kan fortsätta köra och inte se ut som en luffare. Så tänker jag. För mig ingår det i upplevelsen att kasta en titt på min hoj och tycka "fan vad najs den är". Lite som på en tavla, eller varför inte brud.
Å andra sidan finns det gott om folk som kör bana med rätt dyra och ganska nya hojar så det resonemanget vat jag inte hur det håller.