Solid snake
Guest
stony skrev:
Billig...

Svartatrippel: jag ska köpa allt nytt, börjar med det nu, innan man flyttar hemifrån.
Ska köpa ny receiver sen också, och nya högtalare.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
stony skrev:
Solid snake skrev:Ska köpa ny receiver sen också, och nya högtalare.![]()
Lartes skrev:Köp den här: 5.1 e ute 10.1 e inne
Solid snake skrev:Jag ska inte ha 5.1?![]()
Lartes skrev:Nej mycket riktigt, det är ute.
Det är 10.1 som är inne![]()
UrbanTiger skrev:Åk in till Malmö och köp den här på ElGiganten
http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/tv/216127/prices?sort=3
Annars
http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/vision/tv/198960/prices?sort=3
Blir nog Philpsen, tackar för hjälpen!UrbanTiger skrev:Man kan ju ta bort stativet.....
Philipsen har du här.
Har Philips själv och är asnöjd med den![]()
http://www.consumer.philips.com/con...pe=CONSUMER&productId=32PW8609_12_SE_CONSUMER
UrbanTiger skrev:Ring och kolla så att du inte åker i onödan bara... dom brukar vara lite luriga med sånna erbjudanden.
Bra val tycker jag![]()
Då blire Philpis nästa lön, har ju inte råd nu, eller man kanske köper en receiver före TV, eller kanske högtalare.UrbanTiger skrev:Dom brukar ha en förmåga att ha två ex. i butiken när reklamen går ut och dom var redan sålda 08.12 på morgonen men för 2.645:- extra får du en likvärdig men bättre produkt, typ.
Just den här hade dom ju pris på både i butik och på nätet så det borde funka bra att ringa och boka en![]()
Philipsen har helt klart ett av dom bästa bildrören på marknaden. För dom pengarna kan du nog inte få en bättre TV helt enkelt.
UrbanTiger skrev:Det är bara att passa på och handla upp sig medans du inte har någon egen hyra att betala. Spara en del också är ganska vettigt.
Solid snake skrev:Billig...![]()
Svartatrippel: jag ska köpa allt nytt, börjar med det nu, innan man flyttar hemifrån.
Ska köpa ny receiver sen också, och nya högtalare.![]()
blacktriple skrev:Roligt att köpa nya prylar. Planera vad man ska ha, få komponenterna att spela bra tillsammans, förkovra sig i HiFi-tidningar, läsa tester och drömma lite.
Riktigt roligt det. Passa på att köpa så mycket du kan medan du fortfarande bor hemma!![]()
von reisen skrev:Glöm inte att Butiken måste följa angiverilagen och skicka info till radiotjänst om ditt tv-köp...![]()
Solid snake skrev:Jepp, jag har räknat på va allt jag har tänkt köpa kostar, inte TV inräknat då.
Skall köpa:
Dali Blue 6006 golvhögtalare 5996:-
NAD T753v2 receiver 6998:-
Dali AW10 sub 2998:-
Dali Blue R1000 bakhögtalare 2996:-
Dali Blue C100LE center 2398:-
Tara Labs PRISM500b subkabel 398:-
Tara Labs PRISM200d digitalkabel 698:-
Summa summarum = 22482:-![]()
blacktriple skrev:Låter som du kommer få en ganska hygglig anläggning med de komponenterna. Viktigt med en ordentlig center, allt som händer i bild, d.v.s. all dialog där man ser personerna kommer från centern. I ett hemmabiosysten upplever jag det som den viktigaste högtalaren.![]()
Har du dessutom möjlighet kan du prova med 6 separata analoga kablar mellan spelare och reciver, bara för att jämföra mot den digitala. Jag tycker mitt ljud blir bättre så.
Solid snake skrev:Jo det vet jag, att den är en viktig del i systemet.
Klicka in på hifi så kan man kolla på receiverns baksida.![]()
blacktriple skrev:Jo, HiFi-klubben har en bra sida. En hel del av min anläggning kommer därifrån.
Kommer fortfarande ihåg minen från mina grannar när jag kånkade upp de stora lådorna med mina frontare i.![]()
Ibland ringer närmaste grannen och undrar om jag inte kan spela något som hon kan sjunga med till...![]()
Solid snake skrev:Haha, din granne e som min morsa "kan du inte sätta igång metallica?"
Bara för att hon ska sjunga med.
blacktriple skrev:Jag brukar ha samma grannes katt på hårdrocksskola hos mig. Sätter på lite sabbath och sätter ett fat med leverpastej framför högtalaren. Gör man så många gånger lär sig katten att sabbath=leverpastej, leverpastej=gott, gott=bra, sabbath=bra!
"What is this that stands before me, figures in black..." Mmm, leverpastej.![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |