Köpa ny spis

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Ska slänga ut gasspisen o in med en spis med induktionshäll och varmluftsugn men vilket märke ska man välja?
Har kikat lite på SMEG som verkar schyssta.
Tack på förhand.

Slänga ut gasspisen??? Låter korkat.
Köp en ny gasspis och var nöjd över att du har det ultimata redskapet ett kök kan ha. Sugen på att ha en gas hemma och köra på stora gasolflskor. Älskar att laga mat på gasspis.

Om det inte är så att gasen stängts av i bostaden skulle jag föredra gas framför induktion.

Smeg vet jag inte mycket om, men det verkar vara ok grejer. Känner några som har sådana och
de verkar fungera utan knussel.

Slänga ut gasspisen??? Låter korkat.
Köp en ny gasspis och var nöjd över att du har det ultimata redskapet ett kök kan ha. Sugen på att ha en gas hemma och köra på stora gasolflskor. Älskar att laga mat på gasspis.
Lagar ganska lite mat o priset på gas har gått upp ganska mycket. Sen vill jag ha ugn med varmluft.

Smeg är i mina ögon ganska överskattat, kostar lite väl mycket för sin spec...

När det gäller induktionsspis så värdesätter jag variabel storlek på zonerna och vettiga touchkontroller. HAr man plats är 90cm bred häll där zonerna inte är i 2x2 konfiguration utan utspridda så att man kan använda flera stora grytor samtidigt. Boostfunktion har alla hällar idag och det är guld.

När jag bygger kök så kommer jag att köpa 2st billiga 4kkr induktionshällar och sätta bredvid varandra, mycket billigare än en deluxehäll som har ovanstående konfig...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman