Köpa ny hoj!

Thommy

Ny medlem
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
Gixxer
Tjena!!
Jag har lite funderingar på att byta hoj och tänkte höra med er lite om försäkringar!!
Är det någon här som kör en triumph daytona Jag har lite funderingar på att kanske köpa mig en sån, är det någon som vet vad den kostar att försäkra??
MVH THOMMY

Thommy skrev:
Tjena!!
Jag har lite funderingar på att byta hoj och tänkte höra med er lite om försäkringar!!
Är det någon här som kör en triumph daytona Jag har lite funderingar på att kanske köpa mig en sån, är det någon som vet vad den kostar att försäkra??
MVH THOMMY
nej det är INGEN som vet vad det kostar att försäkra för dig, speciellt inte när du inte anger vart du bor eller hur länge du haft körtkort m.m. Få tag på ett reg-nummer o ring runt!

Thommy skrev:
Tjena!!
MVH THOMMY

Räcker det inte med en tråd eller??? :kocko
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=36387

Kolla på Triumph´s hemsida, beror väl på om den ingår i deras special försäkring!

Gör den det så är den billig att försäkra!! :tummenupp

Thommy skrev:
Tjena!!
MVH THOMMY

Daytona ingår väl inte i specialförsäkringarna? Det var ju lite liv om det i Plus för några år sen har jag för mig.

Den nya Daytona 600:an gör det.... kanske bara en tidsfråga innan den försvinner... men än så länge så gör den det!

Kolla på deras hemsida, där har du alla modellerna & kan se vilka som ingår eller ej! :)

Brutus skrev:
Daytona ingår väl inte i specialförsäkringarna? Det var ju lite liv om det i Plus för några år sen har jag för mig.

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!