emullo
Kanske heeelt ute o cyklar men..
Provkör o välj sedan ??
Annars tycker jag Yamaha eller Honda
Provkör o välj sedan ??

Annars tycker jag Yamaha eller Honda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Herman skrev:Hmm, nu blev de inte lättare direkt... Ska nog lotta, eller låta pollen avgöra? för jag har ingen aning. Har varit inne på en gsxr förut kanske ska köra på de??
2Wheeldrive skrev:Hondan är iaf slöast! Har kört en och blev inte särskilt imponerad. Vill man ha upp den på bakhjulet så måste man varva 13000 och släppa ut kopplingen på ettan![]()
![]()
2Wheeldrive skrev:Hondan är iaf slöast! Har kört en och blev inte särskilt imponerad. Vill man ha upp den på bakhjulet så måste man varva 13000 och släppa ut kopplingen på ettan![]()
![]()
Anderzzon skrev:Ja skulle ha tjöpt hondan iaf, va kostar de att försäkra? Ingen skillnad kanske... Läs nya Bike där är det ett test med 1000rr -06 Varkar inte va så pjåkig och bättre än -04, -05
Mr. Dante skrev:Nja den är nog för slö för många här inne, alla 3 hästar eller liknande som saknas på topp använder ju alla dagligen och ett finare chassi mm väger ju inte upp det...
Man ska ju köpa den som har mest hästar i Bike så blir man nästan lika snabb som Rossi![]()
Dr madNESS skrev:..den färgen på hondan är cool men lite lurig att få tag på i europa...har för mig den bara ska släppas i usa.
Skit i vad som är vanligt eller vad andra tycker är fult/snyggt utan åk och provsitt och bryt lite i dom och bilda egen uppfattning. Mässan i Gbg är ett ypperligt tillfälle.
Min röst föll iaf på R1:an...
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti